خبر
 

ارزان ترین قیمت بلیط قطار تهران مشهد چقدر است؟

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفر با قطار به دلیل امنیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب بلیط های آن یکی از بهترین انتخاب ها برای طی کردن مسیر طولانی تهران تا مشهد و بالعکس می باشد. با توجه به تنوع بسیار زیاد در قطارهای موجود در این مسیر و تفاوت هایی که در قیمت بلیط آنها وجود دارد، برای بسیاری از مسافران این سوال وجود دارد که ارزان ترین قیمت بلیط قطار تهران به مشهد چقدر است؟ سایت خرید بلیط قطار رسپینا24 در ادامه به این سوال پاسخ داده و ارزان ترین قطارهای موجود در این مسیر را معرفی خواهد نمود.

خرید بلیط قطار تهران مشهد رجا

رجا یکی از بزرگترین شرکت های ریلی می باشد که تنوع در ناوگان آن بسیار زیاد بوده و مجموعه قطارهای کوپه ای و اتوبوسی شش تخته و چهار تخته را شامل میشود. قطارهای مسیر تهران مشهد که متعلق به رجا می باشند را می توان با توجه به نوع کوپه ها و شرایط موجود در آنها به گروه های 5 ستاره، 4، 3، 2و یک ستاره تقسیم بندی نمود که به ترتیب از گران ترین تا ارزان ترین گزینه ها می باشند. برای خرید بلیط قطار تهران مشهد اگر ارزان بودن قیمت بلیط برایتان اهمیت زیادی دارد، می توانید قطارهای شش تخته مانند قطار میلاد را انتخاب کنید. این قطار در کلاس 1 قطارهای رجا قرار گرفته و علیرغم قیمت ارزان بلیط ها، شرایط و امکانات ایده آلی را ارائه می دهد. ارائه بسته های پذیرایی رایگان، فروش تنقلات در بوفه، فروش غذا در رستوران، سیستم تهویه مطلبوع هوا، سیستم صوتی و تصویری در هر کوپه و ارائه بطری آب رایگان و سرویس خواب های تمیز از جمله امکانات موجود در این قطار می باشد.

از دیگر گزینه های مناسب برای خرید ارزان ترین بلیط قطار تهران مشهد می توان به قطارهای شش تخته پارسی اشاره نمود. این قطارها در هر دو نوع شش تخته و چهار تخته موجود می باشند که کوپه های 4 نفره آن تمیزتر و بهتر بوده و قیمت بلیط آنها نیز بیشتر می باشد. قطارهای غزال، پلور سبز، چهار تخته خلیج فارس، زاگرس، تندروی پردیس همگی در گروه قطارهای ارزان رجا در مسیر تهران به مشهد و بالعکس می باشند.

بلیط ارزان قطار تهران مشهد سفیر

از دیگر شرکت های ریلی بسیار بزرگ در در مسیرهای مختلف داخلی قطارهای متنوعی را ارائه می دهد، شرکت ریلی سفیر می باشد. سفیر زیرمجموعه ای از چند شرکت ریلی دیگر از قبیل بن ریل و ریل ترابر سبا می باشد که دارای قطارهای شش تخته و 4 تخته می باشد و در اغلب مواقع قیمت بلیط های آن ارزان است. با کمی جستجو برای خرید بلیط قطار مشهد تهران و بالعکس با قطارهایی از قبیل پرستو، سروش، غزال بنیاد و قطار نور الرضا برخورد خواهید کرد که از نظر نوع امکانات و قیمت با هم کاملا متفاوت هستند. این قطارها همگی زیرمجموعه سفیر بوده و بهترین گزینه در میان آنها قطارهای نور و غدیر می باشد. سایر قطارها از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار بوده و شرایط ایده آلی را برای طی کردن مسیر بین دو شهر مشهد و تهران فراهم می کنند.

بلیط قطار فدک ارزان

یکی از تصورات اشتباهی که برای اغلب افراد وجود دارد، گران بودن قیمت بلیط قطار فدک در تمام روزهای سال می باشد. با توجه به اینکه قطار فدک از بهترین شرایط و امکانات رفاهی برخوردار می باشد و سفر با آن در حد سفرهای هوایی فرست کلاس است، قیمت آن با سایر قطارها متفاوت است. اما در برخی از روزهای سال می توان بلیط قطار تهران مشهد فدک را با قیمت های بسیار ارزان و باورنکردنی خریداری نمود. به عنوان مثال، در روزهای وسط هفته که هیچ تعطیلی رسمی و مناسبت مذهبی برای آنها وجود نداشته باشد، با کاهش قیمت بلیط قطارهای فدک مواجه خواهید بود. در این شرایط می توان با خرید بلیط ارزان قطار سفری کاملا لوکس را شروع نمود.

چطور بلیط ارزان قطار تهران مشهد بخریم؟

درست است که قیمت بلیط قطار ارزان تر از سفرهای هوایی می باشد، اما با در نظر گرفتن چند نکته مهم می توان این بلیط ها را ارزان تر خریداری نمود. برای خرید بلیط ارزان قیمت قطار مشهد تهران و بالعکس کافیست موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

خرید بلیط قطار در خارج از پیک سفر

قیمت بلیط قطار مانند سفرهای هوایی به شدت تحت تاثیر زمان سفر قرار میگیرد و در لحظه قیمت بلیط ها تغییر می کند. به طوریکه در برخی از بازه های زمانی مانند ولادت و شهادت امام رضا و همچنین تعطیلات نوروز شاهد افزایش قیمت بلیط تمام قطارهای شش تخته و چهار تخته هستیم. در مقابل، روزهای سرد زمستان که سفر به مشهد با تقاضای کمی مواجه می باشد یا بازه زمانی برگزاری امتحانات دانشگاه و مدارس که شرایط برای سفرهای خانوادگی وجود ندارد، از بهترین زمان ها برای تجربه سفرهای ارزان می باشد.

مقایسه قیمت بلیط قبل از خرید

از دیگر مواردی که باید برای خرید بلیط های ارزان قیمت در به آن توجه داشته باشید، مقایسه قیمت قطارهای مختلف با یکدیگر است. با خرید اینترنتی بلیط قطار می توان نرخ ها را در ساعات و روزهای مختلف هفته با هم مقایسه نمود و در نهایت بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری کرد. این مسئله مخصوصا برای افرادی که در برنامه سفر می توانند انعطاف بیشتری داشته باشند بسیار موثر است. چون در دو روز متوالی ممکن است تفاوت قیمت ها بسیار زیاد باشد.

خرید اینترنتی بلیط قطار از رسپینا24

همان طور که اشاره شد قطارهای ناوگان ریلی کشورمان بسیار متنوع بوده و انواع قطارهای کوپه ای و اتوبوسی را شامل میشود. یکی از موارد بسیار مهمی که می تواند شرایط را برای خرید ارزان قیمت قطار فراهم کند، مقایسه قطارهای موجود در هر مسیر است. لازم به ذکر است که سایت های فروش بلیط همه تمام مسیرهای ریلی و قطارهای شرکت های رجا، سفیر و فدک را پوشش نمی دهند و به همین دلیل ممکن است نتوانید مقایسه خوبی داشته باشید. لذا با انتخاب سایت های جامعی مانند رسپینا24 شرایطی فراهم می گردد تا بتوانید بلیط خود را از تمام قطارهای موجود در مسیرهای داخلی انتخاب و خریداری کنید. علاوه براین، در صورت لزوم می توانید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی را نیز از طریق این سامانه انجام دهید. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید...

نویسنده: ادمین سیستم
پنجشنبه 23 مرداد 1399 ساعت 09:20
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین