خبر

امسال برای همه سال سختی است

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: امسال برای همه از جمله مدیران سال سختی خواهد بود.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: امسال برای همه از جمله مدیران سال سختی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا اربابی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با بیان اینکه ماموریت اصلی سازمان راهبری، رصد توسعه و نظارت بر آن است، اظهار داشت: سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تهران هم باید همین ماموریت را دنبال و در راستای تحققات ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه با تکیه بر اعتمادی که به قابلیت‌های نیروی انسانی بوده باید انسجام در برنامه‌ها داشته باشیم، گفت: این اعتماد به سرمایه انسانی در سطح کلان زمینه‌ساز تحقق اهداف بوده و باعث ارتقاء سطح نیروی انسانی شده است به طوری که امروز شاهد صادرات مدیران در سطوح بالا از سازمان برنامه و بودجه هستیم.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: سه رئیس استانی در سطح ملی که امروز پست‌های معاون وزیر را برعهده دارند همچنین وزرای اقتصاد و بهداشت از نیروی انسانی سازمان برنامه و بودجه بوده‌اند.

اربابی افزود: با همه فراز و نشیب‌هایی که طی شده امروز شاهد افتخارآفرینی نیروهای انسانی سازمان هستیم هرچند که شرایط سختی را در ادغام و احیای سازمان تجربه کرده‌اند.

وی تاکید کرد: نیروی انسانی سازمان برنامه‌ریزی و بودجه باعث بازسازی مجدد و احیای آن شد چراکه بدون این سازمان امکان تحقق اهداف در حوزه اقتصاد نبود.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: احساس شد از آقای ترکی در وزارت راه و شهرسازی بهره‌برداری موثرتری می‌شود بنابراین تصمیم این بود که از نگاه توسعه‌محور آقای ترکی در وزارت راه و شهرسازی استفاده شود و با حضور ایشان در این وزارتخانه موافقت شد. آقای شفیعی هم که رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه استان تهران هستند دو سال و 9 ماه نقش مدیریتی در سازمان نقشه‌برداری داشتند.

اربابی تصریح کرد: خیلی‌ها می‌گفتند چرا آقای شفیعی را از مدیریت در سطح ملی به مدیریت در سطح استانی انتخاب کردید. باید بگویم استان تهران یک ایران کوچک است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اطمینان و امنیت روانی در این استان فراهم شود.

وی تاکید کرد: امسال برای همه از جمله مدیران سال سختی خواهد بود. امیدوارم آقای شفیعی در این سال سخت، مدیریت موفقی داشته باشند.

منبع:
یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 16:52
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین