خبر
 

قیمت کفپوش، پارکت لمینت و انواع پرده در سال 99

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قیمت محصولات دکوراسیون در سال 99 افزایش بسیار زیادی نسبت به سال‌های پیشین داشته است، در این مطلب به موضوعاتی چون قیمت محصولات دکوراسیون، نحوه‌ی محاسبه‌ی قیمت این محصولات خواهیم پرداخت. فروشگاه ویکی دکو محصولاتی چون انواع پرده، انواع کفپوش و محصولات تزئینی ارائه میکند.

خرید به صورت اقساطی از فروشگاه ویکی دکو: این فروشگاه با همکاری با سایت لندو، خرید اقساط را امکان پذیر کرده است، برای مشاهده شرایط خرید اقساط میتوانید به سایت ویکی دکو مراجعه کنید.

ارسال به تهران و دیگر شهرها: امکان سفارش تمامی محصولات از فروشگاه ویکی دکو برای شما وجود دارد، ارسال به دیگر شهر ها از طریق باربری انجام خواهد شد.

برای مشاهدهی قیمت محصولات، روی لینکهایی که در این مطلب قرار داده شده است کلیک کنید.

 

 

قیمت انواع پارکت لمینت

قیمت انواع پارکت لمینت

محصول پارکت لمینت از جمله محصولات پر طرفدار کف به حساب می‌آید، این محصول در برند‌های متنوعی با قیمت‌های متفاوتی به فروش میرسد، برای مشاهده‌ی به روز قیمت پارکت و مشاهده‌ی دیگر کفپوش‌ها به سایت ویکی دکو مراجعه کنید. این محصول در ضخامتهای 7، 8، 10، 12 و 15 میلی متر و درجه‌های مقاومت سایشی‌ متفاوتی ساخته می‌شود، البته در حال حاضر فقط ضخامتهای 8 و 12 میلیمتر موجود می باشد. شما باید محصول پارکت لمینت را به همراه قرنیز و فوم سفارش دهید.

قیمت پارکت لمینت چگونه محاسبه میشود؟ قیمت محصول پارکت لمینت بر اساس مساحت (متر مربع) محاسبه می‌شود، این محصول بر اساس برند، درجه مقاومت سایشی، کشور سازنده، مغزی HDF و ... در قیمت‌های متنوعی توزیع می‌شود، تنوع در برند‌های پارکت لمینت بسیار بالا می‌باشد، شما این تنوع را می‌توانید در سایت اینترنتی ویکی دکو مشاهده کنید.

ارزان ترین پارکت‌ها، پارکت‌های ساخت ایران می‌باشند، همچنین یکسری برند تحت لیسانس کشور چین در ایران وجود دارند که از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشند.

همچنین بعد از وضع قانون منع ورود کالا‌های لوکس، پارکت‌های خارجی از موجودی بسیار ضعیفی برخوردار می‌باشند، بالاترین قیمت پارکت لمینت متعلق به این برند‌ها می‌باشد.

فرآیند خرید محصول پارکت لمینت چگونه میباشد؟ پس از ثبت سفارش، بار شما کمتر از سه روز کاری به آدرسی که ثبت کردید ارسال خواهد شد. سپس نصاب با هماهنگی شما، پارکت لمینت را در زمان مقرر شده نصب خواهد کرد و شما بلافاصله بعد از آن می‌توانید لوازم خود را بچینید.

محصول پارکت لمینت برای فضا‌های متنوعی مورد استفاده قرار میگیرد، برای محیط خانه برند‌هایی را پیشنهاد میکنیم که در مقاومت سایشی AC3 ، AC4  و AC5 تولید میشوند،

برای محیط اداری که کمی تردد بیشتر است پارکت‌هایی را پیشنهاد میکنیم که از مقاومت سایشی AC4 و AC5 ساخته می‌شوند. همچنین شما می‌توانید برای محیط اداری از کفپوش پی وی سی استفاده کنید که قیمت آن ارزان تر از پارکت لمینت می‌باشد، اما در درجه‌ی اول محصول پارکت را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

 

 

قیمت انواع کفپوش دکوراسیون

قیمت انواع کفپوش دکوراسیون

کفپوش‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشد که اگر به دنبال کفپوشی ارزان تر و مقرون به صرفه تر از پارکت لمینت هستید، محصول کفپوش پی وی سی را به شما پیشنهاد میکنیم، این کفپوش کاملا ضد آب بوده و بسته به برند از کیفیت‌های متنوعی نیز برخوردار می‌باشد، برای مشاهده و بررسی انواع کفپوش به صفحه‌ی قیمت کفپوش مراجعه کنید.

کفپوش پی وی سی چگونه محاسبه میشود؟ کفپوش‌پی وی سی نیز همانند پارکت لمینت بر اساس مساحت (مترمربع) محاسبه می‌شود، کفپوش پی وی سی در حال حاضر جنس چینی و ایرانی را شامل می‌شود که کیفیت محصولات چینی نسبت به محصولات ایرانی کمی برتری دارند.

پس از ثبت سفارش محصول کفپوش پی وی سی، نصاب کفپوش را بوسیله چسب نصب خواهد کرد، سپس بعد از نصب و بعد از گذشت یک روز، این کفپوش را می‌توانید استفاده کنید.

ارسال و نصب کفپوش کمتر از 7 روز کاری نهایتا به سرانجام خواهد رسید.

کفپوش پارکت لمینت و پی وی سی در مکان‌هایی چون خانه و ادارات مورد استفاده قرار میگیرند.

مزیت کفپوش پی وی سی ضد آب بودن آن است، از این بابت این محصول برای فضاهای رطوبت دار مانند آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

انواع پرده دکوراسیون

انواع پرده دکوراسیون

پرده نیز همانند دیگر محصولات از افزایش قیمت بسیار زیادی برخوردار بوده است. شما این تنوع پرده را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ویکی دکو مشاهده کنید. برای مشاهده‌ی قیمت پرده به این سایت مراجعه کنید. پرده تنوع بسیار زیادی را شامل می‌شود، از پرده‌هایی که در ویکی دکو به فروش میرسند میتوان به پرده زبرا، لواردراپه، کرکره‌ای، شید و ... پرداخت، این پرده‌ها به همراه نمونه کارهای انجام شده در این فروشگاه قابل مشاهده می‌باشد. شما این پرده‌ها را می‌توانید برای همه ‌نوع فضایی استفاده کنید. برای خانه‌ها پرده‌هایی چون زبرا، لواردراپه و هازان پیشنهاد می‌شود، برای فضای اداری پرده‌هایی چون کرکره‌ای، زبرا، لواردراپه، شید و ... را پیشنهاد میکنیم، مدل‌های بسیار زیادی برای مشاهده و بررسی در سایت ویکی دکو به همراه قیمت وجود دارد.

قیمت پرده‌هایی چون زبرا، شید، دو مکانیزم و کرکره‌ای بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود، این پرده‌ها بر اساس جنس و پارچه از قیمت‌های متغیری برخوردار می‌باشد. همچنین شما می‌توانید پرده‌ی خود را به صورت ریموت دار سفارش دهید. برای مشاهده چگونگی اندازه گیری پرده و سفارش پرده می‌توانید از کارشناسان ویکی دکو مشاوره بگیرید.

پرده‌هایی که در ایران موجود می‌باشند در دو جنس ایرانی و ترک موجود می‌باشند که جنس ترک از کیفیت بالاتری نسبت به جنس ایرانی برخوردار می‌باشد. قیمت پرده‌ی ترک از جنس ایرانی کمی بالاتر می‌باشد، اما در اول پرده‌ی جنس ترک را به شما پیشنهاد میکنیم.

برای سفارش پرده، شما باید ابعاد مورد نظر خود را در ابتدا اندازه گیری کنید، سپس ارتفاع را ضربدر پهنا (عرض) کنید و اندازه‌ی نهایی را ضربدر قیمت متر مربع کنید.

پس از اینکه پرده‌ی خود را در فروشگاه ویکی دکو ثبت کردید، محصول شما کمتر از 3 روز کاری آماده و برای شما ارسال خواهد شد.

همچنین اگر نیاز به راهنمایی دارید کارشناسان ویکی دکو قادر به پاسخگویی شما عزیزان می‌باشند.

 

 

چگونه از ویکی دکو خرید کنیم؟

شما خرید خود را می‌توانید به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی ثبت کنید که در زیر نحوه‌ی خرید توضیح داده شده است. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می‌باشد و شما می‌توانید خرید خود را با اطمینان کامل ثبت کنید.

خرید محصولات دکوراسیون به صورت آنلاین: ابتدا صفحه‌ی مورد نظر خود را باز کنید، سپس محصول را به سبد خرید اضافه کنید و بر روی گزینه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید، و در نهایت باید اطلاعاتی چون شماره تماس، آدرس و .. را وارد کنید و سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

خرید حضوری: اگر در تهران سکونت دارید، فروشگاه ویکی دکو از ساعت 10 تا 19 پذیرای شما عزیزان می‌باشد، آدرس فروشگاه در سایت درج شده است.

خرید تلفنی: ابتدا مدل خود را انتخاب کنید، سپس از طریق واتس‌اپ مدل را به همراه نام، نام خانوادگی و آدرس برای صدور فاکتور ارسال کنید، سپس پرداخت خود را می‌توانید به صورت آنلاین یا کارت به کارت به سرانجام برسانید.

همچنین شما می‌توانید نمونه کار‌های انجام شده را در سایت اینترنتی ویکی دکو مشاهده کنید.

از دیگر محصولات فروشگاه ویکی دکو می‌توان به محصولاتی چون پاراوان، روشوفاژی، گره چینی، کاغذ دیواری، پوستر دیواری و ... اشاره کرد. قیمت این محصولات را می‌توانید به صورت به روز در سایت Wikideco.com مشاهده کنید.

امیدواریم که این محصول مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته شده باشد.

نویسنده: ادمین سیستم
دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 12:30
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین