خبر

جهش ۱۴۰ هزار واحدی شاخص در هفته سوم تیرماه

شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۴۰ هزار و ۷۴۱ واحد افزایش معادل ۸.۷۳ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۴۳ واحد رسید.

به گزارش پول نیوز، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته سوم تیرماه تعداد ۵۴ میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۸۴ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال در بیش از ۱۴ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۲۴ دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۹.۰۹، ۲۲.۰۶ و ۱۸.۲۲ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۹۷۶ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در هفته گذشته در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱.۱۱ درصد افت و ۳۲.۸۷ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۴۰ هزار و ۷۴۱ واحد افزایش معادل ۸.۷۳ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۴۳ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با ۱۲ هزار و ۳۳۶ واحد افزایش معادل ۷۲.۶۵ درصد رشد کرد و رقم ۴۷۸ هزار و ۶۸۲ واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۱۲۵ هزار و ۳۴ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۲۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۳ هزار و ۸۱۸ واحد افزایش به عدد ۳ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۳۳۲ واحد رسیدند و به این ترتیب شاخص بازار اول ۱۰.۲۶ درصد افزایش و شاخص بازار دوم ۶.۲۵ درصد رشد را به نمایش گذاشتند.
منبع:
دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 11:51
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین