خبر

بورس روز سه‌شنبه چگونه شروع شد؟

در جریان فرایند ثبت سفارش در مرحله پیش‌گشایش شاخص بورس روز سه‌شنبه سه نماد وبصادر، فولاد و خگستر بیشترین متقاضی خرید را دارند.

به گزارش پول نیوز، در جریان فرایند ثبت سفارش در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‎شنبه، تقاضا در گروه‌های فلزات اساسی، خودرویی و بانکی به شدت بالا بوده و به احتمال زیاد شاخص امروز نیز شروعی سبز و پرقدرت خواهد داشت.
 
در مرحله پیش‌گشایش امروز، سه نماد وبصادر، فولاد و خگستر در حالی بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند؛ که در طرف عرضه نیز غصینو و ودی فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

بورس در حالی معاملات خود را آغاز کرد که روز گذشته شاخص کل رکوردی دیگر را به ثبت رساند و باز هم بیش از ۴ درصد رشد کرد این در حالی بود که بازگشایی ۳۷ درصدی شستا نیز مورد تایید ناظر بازار قرار نگرفت.

بر اساس پیش‌بینی یک تحلیلگر بورس، احتمالا امروز بازار رشد کم قدرت‌تری نسبت به روز گذشته خواهد داشت و فشار عرضه در معاملات امروز زیاد خواهد شد.

در معاملات امروز نیز دو نماد خودرو و خساپا در خارج از ساعت عادی معاملات بورس و از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ دقیقه معامله خواهند شد و زمان انجام معاملات سیتا نیز از ساعت ۱۳ و ۳۵ تا ۱۴ و ۴۰ خواهد بود.
 
همچنین پیش از آغاز معاملات امروز نیز نماد فارس به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده و معامله نخواهد شد.
منبع:
سه شنبه 17 تیر 1399 ساعت 10:41
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین