خبر

«پکویر» سرعت گرفت

«پکویر» در 6 ماهه گذشته هم از نظر مقداری و هم از نظر نرخ های فروش، عملکرد بهتری نسبت به گذاشته داشته است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «کویر تایر» سومین ماه از سال 99 را با ثبت درآمد 759 میلیارد ريالی به پایان رساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از رشد 55 درصدی دارد.

این میزان درآمد در مقایسه با اردیبهشت ماه سال قبل 45 میلیارد ريال معادل 6 درصد رشد کرده است.

در مجموع، «پکویر» بیش از 3 هزار و 590 میلیارد ريال درآمد عملیاتی در دوره 6 ماهه منتهی به خرداد 99 کسب کرد؛ در حالی که در مدت مشابه سال 98 درآمد یک هزار و 686 میلیارد ريال درآمد به بار نشسته بود.

«پکویر» سرعت گرفت
 
علت اصلی رشد 113 درصدی مبلغ فروش در این مدت، افزایش 55 درصدی مقدار فروش محصولات به همراه رشد نرخ های فروش است. این شرکت که تولید کننده تایرهای رادیال است در نیمه نخست سال مالی منتهی به شهریور 98، هر تن از این محصول را با نرخ 194 میلیون ريال به فروش می رساند اما؛ در نیمه نخست سال مالی 99 به صورت میانگین به 266 میلیون ريال نزدیک شد.

«پکویر» پیش از این پیش بینی کرده بود در طی سال مالی منتهی به شهریور 99 به درآمد عملیاتی 7 هزار و 856 میلیارد ريالی دست یابد؛ بنابراین، با توجه به میزان درآمد تحقق یافته در دوره 6 ماهه، تاکنون 46 درصد از رقم پیش بینی شده را پوشش داده است. با این اوصاف، به نظر می رسد دست یابی به رقم پیش بینی شده چندان دور از دسترس نباشد.
منبع:
دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 11:31
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین