خبر

پیش بینی قیمت طلای جهانی به ۱۵۰۰ دلار/ادامه روند صعودی سکه

اقتصاد > بازار مالی - در بیستمین روز تیر سکه تمام بهار آزادی ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت طلا تا کنون در سال ۲۰۱۶ ، ۲۸ درصد افزایش داشته است و در هفته جاری به بالاترین قیمت خود در ۲ سال اخیر رسید. قیمت طلا کمی از سرعت افزایشی خود کم کرد تا فرصتی برای سرمایه گذاران ایجاد کند تا خرید کنند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سی ان بی سی، کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت طلای جهانی تا آخر امسال به هزار و ۵۰۰ دلار برسد. در کوتاه مدت پیس بینی می شود که به هزار و ۴۰۰ دلار برسد که این قیمت ۵۰ دلار از قیمت کنونی بیشتر است و در سه سال اخیر بی سابقه خواهد بود. 

قیمت سکه نیز همسو با طلای جهانی افزایش یافت. سکه بهار آزادی با افزایش ۱۰ هزار تومان نسبت به هفته گذشته به یک میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید.  نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با افزایش قیمت ۳ هزار تومانی و هزار تومانی به ۵۶۰ هزار تومان و ۲۹۵ هزار تومان رسیدند. 

بازار ارز نیز در روز گذشته روندی صعودی را پیش گرفت. برخی کارشناسان بر این باورند که با توجه به افزایش قیمت اونس در بازار های جهانی باعث شده است که معامله گران سکه برای تنظیم بازار خود به فروش دلار اقدام کنند. 

قیمت  دلار آمریکا با افزایش ۲۲ تومان نسبت به روز گذشته به ۳ هزار و ۵۱۵ تومان رسید. به همین ترتیب یورو اروپا نیز ۱۰ تومان افزایش داشت و در حال حاضر ۳ هزار و ۹۱۵ تومان است. بر خلاف این روند ارزش پوند همچنان کاهشی است و با افت ۲۵ تومان نسبت به روز گذشته به ۴ هزار و ۶۲۵ تومان رسید.

 

برای مشاهده لحظه ای قیمت طلا، سکه و ارز (ایــــنـــــجـــــــــــــــــا) کلیک کنید.      

 

منبع: نویسنده: ادمین سیستم
یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 13:20
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین