خبر
 

هشدار: مراقب کلاهبرداران خودرو باشید + فیلم

سلب مسئولیت: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها که هم عرضه خودروهای صفر کاهش یافته و هم واردات خودرو ممنوع است، بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم بسیار رونق گرفته است. اما اگر در هنگام خرید و فروش خودرو حواستان را جمع نکنید، ممکن است میلیون‌ها تومان ضرر کنید و کارتان به شکایت و دادگاه بکشد. باورش برایتان سخت است؟ پس داستان خرید پژو 207 جدید آقای اکبرپور را در ادامه بخوانید:

" من دنبال یک 207 خوب برای خرید می‌گشتم. ترجیح دادم به جای مراجعه به بنگاه‌داران و دلالان، در سایت‌های آگهی خودرو جستجو کنم؛ زیرا اکثر دلالان برای دریافت کمیسیون بیشتر، ایرادات ماشین خود را نمی‌گویند. یک آگهی خوب در یکی از سایت‌های معروف پیدا کردم و برای بازدید از ماشین با فروشنده قرار گذاشتم.

هنگامی که به محل قرار رسیدم، چند خریدار دیگر هم آن‌جا حضور داشتند. زمانی که دیدم همه از ماشین تعریف می‌کنند و می‌خواهند آن را بخرند، به فروشنده اعتماد کردم و از او خواستم که حتما خودرو را به من بفروشد. فردای آن روز من تمام پول خودرو را به ایشان پرداخت کردم و سند هم به نام من زده شد.

بعد از چند روز به توصیه یکی از دوستانم، با یکی از شرکت‌های معروف کارشناسی خودرو تماس گرفتم تا برای کارشناسی 207 من مراجعه کنند. صحبت‌های کارشناس اینقدر برای من ناراحت‌کننده بود که همانجا با شماره تلفن فروشنده تماس گرفتم ولی تلفنش را خاموش کرده بود ... "

کارشناس خودرو آقای اکبرپور ویدئو زیر را تهیه کرده که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را ببینید. اگر آقای اکبرپور قبل از انتقال سند، خودروی خود را کارشناسی می‌کرد و یا خودروی دست دوم با ضمانت می‌خرید، 80 میلیون تومان ضرر نمی‌کرد که کارش به شکایت و پیگیری قضایی بکشد.

75% خودروهای دست دوم دارای انواع مشکلات فنی و بدنه هستند که به راحتی قابل شناسایی نیست. اگر می‌خواهید خودروی دست دوم تهیه کنید، با کارشناسی آن می‌توانید ریسک خرید خود را تا حدی کاهش دهید اما باید بدانید که بعضی کارشناسان نیز ممکن است در تشخیص خود اشتباه کنند و دست شما را در پوست گردو بگذارند. 

پس راه حلِ خرید مطمئن خودرو دست دوم چیست؟

اگر خودروی خود را به همراه گزارش کارشناسی و ضمانت جبران خسارت بخرید، ریسک خرید خود را به کمترین حد ممکن می‌رسانید؛ زیرا در این حالت هم خودرو را کارشناسی کرده و از سلامت آن آگاه شده‌اید و هم در صورت اشتباه کارشناس، خسارت دریافت می‌کنید.

همراه مکانیک یک شرکت نوآور در ایران است که کار خود را با ارائه خدمت "کارشناسی خودرو" در سال 92 آغاز کرد و توانست بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده کشور را راه‌اندازی کند. گزارش کارشناسی تمام خودروهای این نمایشگاه در سایت خرید و فروش خودرو | همراه مکانیک با آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale موجود است. قیمت‌گذاری خودروها نیز مطابق گزارش کارشناسی و کاملا منصفانه صورت گرفته، به طوری که هر دو نفر فروشنده و خریدار تجربه بسیار خوبی از معامله خودرو خود داشته باشند.

  • اگر فروشنده خودرو هستید، بدون پرداخت یک ریال هزینه می‌توانید خودروی خود را در اختیار همراه مکانیک بگذارید تا آن را برایتان بفروشد.
  • اگر خریدار خودرو هستید، می‌توانید خودروی خود را از بین خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک انتخاب کنید تا خرید مطمئن و بدون دغدغه‌ای داشته باشید. در صورت اشتباه در کارشناسی خودرو نیز معادل 10 برابر هزینه کارشناسی جریمه دریافت می‌کنید.

یک نمونه گزارش کارشناسی خودرو در اپلیکیشن همراه مکانیک را در تصویر زیر می‌توانید ببینید، با کلیک روی هر کدام از قسمت‌ها نیز جزئیات بیشتری در مورد هر کدام از قسمت‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 18:12
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین