خبر

فراخوان عضو شورای‌عالی بورس از کارشناسان و مدیران برای دریافت نظرات

عضو شورای عالی بورس در خصوص مقررات جدید اقدام به فراخوان از کارشناسان و مدیران برای دریافت نظرات و ارسال جمع بندی به سازمان بورس کرد.

فراخوان عضو شورای‌عالی بورس از کارشناسان و مدیران برای دریافت نظرات

 

به گزارش پول نیوز، سازمان بورس روز چهارشنبه و پنج شنبخ قوانین جدیدی به بازار اضافه کرده است که این قوانین مخالف تمامی اهالی بازار سرمایه از جمله اعضای شورای عالی بورس را به دنبال داشته است.

این قوانین به شرح زیر است :

 توقف نماد شرکت های با نوسان 20 درصدی به جای 60 دقیقه به یک روز ، حدف اختیاری بودن و اجباری شدن شفاف سازی ها همراه با اعلام دقیق دلایل نوسان با احتمال حجم مبنای دو برابری برای 10 روز، افزایش توقف نماد برای کنفرانس اطلاع رسانی از 2 روز 4 روز و در صورت عدم اعلام دلایل منطقی افزایش 3 برابری حجم مبنا برای 10 روز ، اعمال حجم مبنا برای شرکت های دارای بازار گردان، از جمله تغییرات مهم است.

سعید اسلامی بیدگلی نیز بعد از اعلام مخالفت های متعدد فعالان در فضای مجازی با مقررات جدید معاملات سهام ، اقدام به فراخوان از کارشناسان و مدیران برای دریافت نظرات و ارسال جمع بندی به سازمان بورس کرد.

وی در توییتر اعلام کرد: روز شنبه در یک جلسه ویدئویی با کارشناسان و مدیران ، دستور العمل جدید را بررسی می کنیم و جمع بندی نهایی با هدف بهبود نقدشوندگی در بازار به سازمان ارسال می شود. اگر نظری دارید بنویسید . فقط هدف پیشنهادات و نظرات بهبود نقدشوندگی و شفافیت باشد نه سودآوری. 

منبع:
جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 18:42
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین