خبر

نشانی سایت ثبت‌نام وام یارانه نقدی بعداً اعلام خواهد شد

درحالی دو خبرگزاری دولتی از اعلام سایت هدفمندی برای ثبت‌نام وام ۱میلیونی خبر دادند که سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد بعد از فراهم‌شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت‌نام متقاضیان وام یارانه نقدی، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، پس از آنکه دو خبرگزاری دولتی سایت هدفمندی یارانه‌ها را به‌عنوان سایت ثبت‌نام برای دریافت وام 1میلیون‌تومانی اعلام کردند و دیگر رسانه‌ها هم این خبر را منتشر کردند، سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه‌ای با انتقاد از رفتار غیرحرفه‌ای برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در اعلام نشانی یک سایت اینترنتی برای ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات یک‌میلیون‌تومانی اعلام کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در مصاحبه امروز خود اعلام کردند که نشانی سایت بعداً اعلام خواهد شد و هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

در این اطلاعیه تأکید شده است: بلافاصله بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت‌نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، خبر مربوط به اعلام سایت refahi.ir به‌عنوان سایت ثبت‌نام یارانه نقدی از سوی دو خبرگزاری دولتی اعلام شده بود، ضمن اینکه آقای نوبخت هم امروز هیچ صحبتی درباره اینکه نشانی سایت مربوطه بعداً اعلام می‌شود نکرده بود.

لازم به ذکر است، برخی شهروندان با مراجعه به سایت refahi.ir به‌اشتباه گزینه اهدای یارانه را انتخاب کردند که لازم است تکلیف این افراد هم از سوی دولت مشخص شود.

منبع:
چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 19:56
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین