خبر

معرفی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا

ایرنا نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل  را به مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محول کرد.

به گزارش روز دوشنبه وزارت، متن ابلاغ سعید نمکی به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس اسلامی
وزیر محترم راه و شهرسازی و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
 با عنایت به ابلاغ  شماره ۱۵۴۴۸۹ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۴ رئیس محترم جمهور، بدینوسیله مدیریت کمیته پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل و همچنین مراکز تجمع مسافرین اعم از ترمینالها و فرودگاه های سراسرکشور و همچنین تعیین تکلیف سفرهای بهداشتی ایمن در تعطیلات نوروزی به جنابعالی محول می-شود تا با مشارکت صاحب نظران و دیگر اعضاء ستاد، اینجانب را یاری فرمائید.

همچنین نمکی امروز (دوشنبه) در ابلاغ های جداگانه مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی بیماری کرونا را به علی ربیعی و مدیریت کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را عبدالرضا رحمانی فضلی محول کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا همچنین امروز، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا را به دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت محول کرد. 

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (دوشنبه) گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسید.

منبع:
دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 14:36
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین