خبر

اهدای جایزه ملی مدیریت مالی به گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان

تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران در دهمین مراسم جایزه ملی مدیریت مالی به گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان اهدا شد.

به گزارش ایلنا، در جریان این مراسم که روز 26 بهمن با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، غلامرضا خلیل ارجمندی مدیرعامل گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان به نمایندگی از این مجموعه، تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت را دریافت کرد.
گفتنی است، طراحی مدل جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط اساتید و متخصصین خبره در مدل‌های مطرح دنیا صورت گرفته است. به‌گونه‌ای که در این مدل ارزیابی حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری انجام می‌پذیرد.
حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی ازجمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

 

منبع:
یکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت 16:08
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین