خبر

دیدگاه کاربران خبرآنلاین درباره فوری‌ترین اقدام اقتصادی دولت/ قیمت‌ها را تثبیت کنید

برخی از کاربران خبرآنلاین در نظرسنجی فوری‌ترین درخواست اقتصادی شما از دولت چیست، عنوان کردند: «دولت باید تصمیمات درست بلندمدت و کوتاه‌مدت را همزمان اجرایی کند؛ کوتاه‌مدت برای مراقبت از معیشت مردم و بلندمدت برای اصلاح ساختار اقتصاد کشور.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی یک سال گذشته اقتصاد ایران به مشکلات فراوانی تحت‌تاثیر شوک ارزی و تشدید تحریم‌ها مواجه شده است. بر این اساس، طرح‌های متعددی برای آرامش‌بخشی به بازار در دستور کار قرار گرفته است و ریزش قیمت‌ها در بازار در ماه‌های اخیر قابل توجه بوده است.

با این حال، سوالی که امروز محل بحث بسیاری از کارشناسان قرار دارد، فوری‌ترین اقدام دولت در شرایط کنونی است. کاربران خبرآنلاین در نظرسنجی‌ای که منتشر شد، در این خصوص که «درخواست اقتصادی شما از دولت در شرایط کنونی چیست؟» دیدگاه‌های جالبی داشتند.

یکی از کاربران خبرآنلاین در این خصوص نوشت: «زمان رییس‌جمهور قبلی هم ما همش به این امید بودیم دلار دوباره بشه هزار تومن، الان هم تاریخ دوباره تکرار شد. متاسفانه هیچ تغییری صورت نخواهد گرفت.»

کاربر دیگری عنوان کرد: «به خاطر مردم هر کاری می‌توانید بکنید. تا اقتصاد به وضع قبل برگرده، این مردم از دولت حمایت کردند. حالا نوبت دولت است که از مردم حمایت کنه.»

یکی از کاربران خبرآنلاین تصریح کرد: «یک برنامه بلندمدت برای ثبات اقتصادی تعیین کنه و با در نظر گرفتن تحریم‌ها و درآمدهاش از همون برنامه پیروی کنه. این‌طوری مقاومت اقتصاد رو هم بالا برده و این‌قدر فشار اقتصادی مردم رو اذیت نمی‌کنه.»

کاربری یادآور شد: «انتظار مردم از تیم اقتصادی دولت این است که با مردم به‌صورت شفاف، موانع رشد اقتصادی و وانفسای معیشت مردم را در میان بگذارند.»

یکی از کاربران نوشت: «فقط باید تصمیمات درست بلندمدت و کوتاه‌مدت همزمان اجرایی شود؛ کوتاه‌مدت برای مراقبت از معیشت مردم و بلندمدت برای اصلاح ساختار اقتصاد کشور.»

کاربری تصریح کرد: «قیمت‌ها رو تثبیت کنید؛ هیچ قیمتی ثابت نیست. صبح با ظهر و عصر با ظهر فرق می‌کنه.»

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «ریزش سریع قیمت‌ها مثل همون‌موقع که سریع می‌ره بالا.»

کاربری که خود را «مرتضی» معرفی کرده، تصریح کرد: «رونق تولید.»

کاربر دیگری تصریح کرد: «اگه بتونه، کاملا اقتصاد رو به ثبات برسونه و از این همه نوسانات پیشگیری کنه، بهترین لطف رو به مردم کردند.»

منبع:
پنجشنبه 21 شهریور 1398 ساعت 00:01
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین