A. راهنمای بخش ها
B. راهنمای سامانه ها
C. راهنمای ابزارها + ویژگی ها
01. جداول قیمت 02. پاپ اوور قیمت ها 03. نسخه ها و زبان ها 04. موتور جستجوی سایت 05. اتاق‌های گفت‌و‌گو 06. آرشیو قیمت ها 07. راهنمای اختصاصی صفحات 08. نسخه موبایل 09. ابزار بازنشر 10. تقویم اقتصادی 11. منوها 12. منوی دسترسی سریع 13. شاخص یاب 14. جعبه ابزار سایدبار 15. کوییک ویو 16. تیکر قیمت ها 17. پشتیبانی آنلاین 18. تماس با ما 19. دارک مد 20. تازه ها + بروزرسانی ها 21. ابزار پلاس 22. گزارش خطا 23. سامانه تکنیکال 24. متاتریدر آنلاین 25. نمودار های خطی و حجمی 26. نمودار کندل استیک 27. گزارش عملکرد نمادها 28. اندیکاتورها 29. محاسبه‌گر سطوح حمایت و مقاومت 30. محاسبه‌گر میانگین متحرک 31. محاسبه‎‌گر پیوت های کلاسیک 32. محاسبه‎‌گر فیبوناچی 33. محاسبه‎‌گر خطوط کاماریلا 34. محاسبه‎‌گر پیوت های وودی 35. محاسبه‎‌گر پیوت های دی مارک 36. محاسبه گر و نمودار آر اس آی 37. محاسبه گر و نمودار استوکاستیک 38. محاسبه گر و نمودار مک دی 39. محاسبه گر اسپرد 40. محاسبه گر پیپ 41. محاسبه گر نقاط پیوت 42. محاسبه‌گر مارجین 43. محاسبه‌گر پرافیت 44. محاسبه‌گر ریسک 45. محاسبه گر قیمت طلا 46. مقایسه گر سود و زیان 47. حباب‌سنج ارزی 48. حباب‌سنج سکه 49. مبدل واحدها 50. مبدل مقیاس ها 51. ماشین حساب 52. مبدل ارزها 53. جستجوگرها 54. پایش گرها 55. کیف های پول (والت ها) 56. مقایسه گر ارزهای دیجیتال 57. محاسبه گر سود ماینینگ 58. استخرهای استخراج ارز دیجیتال 59. محاسبه گر رمز نگاری 60. پراکنش جغرافیایی ارز ها 61. نماگرهای ارز دیجیتال 62. خوانش‌گر شبکه‌های اجتماعی 63. وب سرویس ها 64. تبلیغات و آگهی 65. نوار اعلانات 66. نقشه سایت
D. راهنمای پروفایل ها
E. راهنمای حساب + پنل کاربری
F. مفاهیم و آموزش های پایه
G. آموزش مفاهیم و روش های تحلیلی
H. آموزش روش ها و مفاهیم معاملاتی
I. روش ها و مفاهیم پرداخت ارزی

  • 01 . پروفایل چیست؟
    پروفایل به مجموعه اطلاعات، جداول، نمودارها، خبرها، آرشیو قیمت ها و اطلاعات مربوط به یک شاخص فرضا سکه امامی یا دلار و ........ گفته می شود که در یک قالب واحد و متمرکز گردآوری شده اند. در سراسر وب سایت شما می توانید با کلیک روی هر سطر از جداول قیمت ها، به پروفایل شاخص مورد نظر هدایت شوید. همچنین فهرست کامل تمامی پروفایل های شاخص ها از بخش نمودارها و داده ها قابل دسترس می باشند. 

     

  • 02 . بازار داخلی چیست؟ و در آن نرخ چه کالاهایی عرضه می شود؟
    بازار داخلی بخش بسار وسیعی است که کل بازار خرده فروشی در ایران را تحت پوشش قرار می دهد. درواقع در این بخش قیمت کلیه اجناس، کالاها و محصولات در تمامی عرصه ها و در کلیه سطوح کشف، استخراج، گرد آوری، مطابقت، راستی آزمایی و در نهایت اعلام می گردد. 
  • 03 . منابع نرخ های اعلامی در بخش بازارهای داخلی چیست؟
    فروشگاه های آنلاین و معتبر سراسر کشور منبع نرخ های اعلام شده می باشند. لازم به تاکید است که صفت معتبر در اینجا یک عنوان صرفا تبلیغی نیست بلکه میزان اعتبار این فروشگاه ها به دقت مورد بررسی قرار گرفته و پس از سنجش موارد مختلف، تعدادی از آنها گزینش و به عنوان منبع مورد استفاده واقع می شوند.
  • 04 . نرخ چه تعداد کالا در بخش بازار داخلی ارایه می شود؟
    در این بخش نرخ قریب به ۲۲۰/۰۰۰ دویست و بیست هزار کالا در قالب بیش از ۲۰۰۰ دسته و شاخه کلی ارائه می گردد. علاوه بر این کلیه محصولات هر شاخه نیز به تفکیک برندها و به شکل دسته بندی شده عرضه می شود.
  • 06 . آیا امکان دستیابی به نرخ های محصولات در روزهای پیشین هم وجود دارد؟
    بله، شما می توانید در هر لحظه با کلیک بر روی هر سطر از نرخ های محصولات به پروفایل اختصاصی آن محصول هدایت شوید در پروفایل هر محصول، هم نمودار کلی از سوابق نوسانات محصول و هم شرح تفکیکی نوسانات با ذکر تاریخ نوسان به شکل لیست شده موجود می باشد.

  • 07 . مکانیسم و فرآیند استخراج و اعلام قیمت ها در بخش بازارهای داخلی چیست؟
    قیمت های این بخش در واقع متوسط نرخ های اعلام شده در فروشگاه های آنلاین و معتبر کشور می باشند. بدین شکل که کلیه فروشگاه های مذکور شناسایی و روزانه مورد خوانش واقع می شوند که این امر به تبع اهمیت فروشگاه ممکن است تا چندین نوبت در روز تکرار شود پس از ویرایش و فیلترینگ خودکار نرخ های اسپم و خطاهای دریافتی، میانگین نرخ های صحیح دریافتی محاسبه و اعلام می گردد. لذا می باید این نرخ ها را دقیق ترین نرخ و آیینه تمام نمای بازار تلقی نمود.

  • 08 . در صورت مشاهده نرخ اشتباه، چگونه آن را گزارش کنم؟
    شما می توانید مواردی که از نظرتان دچار نقص یا اشکال است یا نرخ های نادرست را از طریق فرم گزارش نواقص به ما اطلاع دهید تا در سریع ترین زمان، گزارش شما بررسی شده و در صورت وجود خطای احتمالی، خطای مذکور مرتفع گردد.  شایان ذکر است که کلیه گزارش ها به طور دقیق و کامل بررسی شده و نتایج آنها نیز برای گزارش دهنده محترم ارسال می شود.
  • 09 . آیا امکان دسترسی به محصولات یک برند خاص در هر یک از شاخه ها وجود دارد؟
    بله، کلیه محصولات و کالاهای شاخه های مختلف،  به تفکیک برند ارائه می شوند. برای دستیابی به آنها کافی است پس از رجوع به شاخه یا محصول مورد نظر، به قسمت فوقانی صفحه رجوع شود تا تگ های مربوط به آن حوزه، بصورت مجزا ملاحظه شوند.
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین