خبر

کاهش ارزش دلار در‌ آسيا

ارزش دلار روز جمعه در آسیا در مقابل دیگر ارزهای مهم با کاهش همراه شد. این در حالی است که سرمایه گذاران در تلاش برای تطبیق سیاست های خود در آستانه انتشار ارقام مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در روز جمعه هستند.بر اساس این گزارش، در توکیو هر دلار در مقابل 117 ممیز 96 ین داد و ستد شد. این در حالی است که در بازار نیویورک هر دلار در مقابل 118 ممیز 70 ین معامله شده بود.هر یورو نیز در مقابل یک ممیز 1330 دلار و 133 ممیز 67 ین معامله شد.پس از انتشار ارقام مربوط به اشتغال در آمریکا ، سرمایه گذاران در حال حاضر منتظر انتشار ارقام مربوط به تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه چهارم هستند که قرار است عصر روز جمعه منتشر شود.بانک ملی استرالیا اعلام کرد:« امشب موضوع مهم انتشار گزارش مربوط به تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه چهارم خواهد بود.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، سرمایه گذاران همچنین منتظر انتشار گزارش ماهانه مربوط به نرخ تورم در منطقه یورو هستند که پیش بینی می شود نیم درصد کاهش یابد.
پس از آن که بانک مرکزی اروپا هفته گذشته از برنامه خرید اوراق قرضه با هدف بهبود رشد اقتصادی خبر داد، یورو تحت فشار قرار گرفت.
فرناند کونگ مدیر بخش مبادلات ارزی خارجی در بانک سیلیکون ولی در کالیفرنیا اعلام کرد:« بانک مرکزی آمریکا تنها بانک در سراسر جهان است که از عادی سازی سیاست خود در قبال نرخ بهره سخن می گوید.»
او همچنین گفت:« من پیش بینی می کنم ارزش دلار همچنان با افزایش همراه باشد.»

منبع: نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 13:54
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین