خبر

قصورها در کمک رسانی رسیدگی می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: به مردم ­قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری در این رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما،  قاضی سراج در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده استان گلستان ضمن عرض تسلیت به مردم استان که آلام زیادی در واپسین روز‌های سال به آنان رسیده است افزود: خانه‌ها در محاصره آب قرار گرفته اند و مردم نمی‌توانند از منازلشان خارج شوند.

وی از نیرو‌های بسیج، سپاه، ارتش و ناجا قدردانی کرد و گفت: نیرو‌های مسلح امکانات خوبی را برای مردم فراهم کرده و کمک‌های اولیه در اختیار افراد سیل‌زده قرار گرفته است.

سراج با انتقاد از اینکه مسئولان اجرایی مشغول جلسه هستند و حضور کم‌رنگی در صحنه دارند افزود: استاندار استان نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت استان را ترک می‌کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: از سال ۹۲، ۵ گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند، ارائه کردیم، اما متأسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند.

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز در این بازدید رئیس ­سازمان بازرسی را همراهی می‌کرد.

حضور پی‌درپی مسئولان ملی نباید لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده وقفه ایجاد کند

­­قاضی سراج که از صبح امروز وارد استان گلستان شده است در ادامه سفر از مناطق سیل‌زده آق‌قلا در استان گلستان بازدید کرد و ضمن همدردی با مردم حادثه دیده، با آن‌ها به گفتگو پرداخت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر ضرورت یک مدیریت واحد در بحران افزود: حضور ناهماهنگ و پی‌درپی مسئولان ملی نباید لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، وقفه ایجاد کند. اولویت اول رفع مشکلات اولیه مردم حادثه‌دیده است و هیچ مسئول استانی حق ندارد به بهانه همراهی مسئولان کشوری از رسیدگی فوری به نیاز‌های اولیه مردم سیل‌زده غفلت کند.

قاضی سراج گفت: به زودی گزارش دقیق و جامعی از حادثه اخیر و میزان قصور هر یک دستگاه‌های مربوطه تقدیم­ حجت الاسلام رئیسی رئیس­ قوه قضاییه می‌شود.

منبع:
یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 14:01
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین