خبر

بسیج امکانات برای تسریع عملیات امدادرسانی به مناطق سیل زده

رئیس جمهوری در تماس با وزیر کشور و مسئولان دو استان سیل زده، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی»، ضمن گفت و گوی تلفنی با استاندار مازندران و معاون استاندار گلستان و اخذ آخرین گزارش ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی دراین دو استان و همچنین اقدامات انجام شده، به وزیر کشور دستور داد برای تکمیل و تسریع در اقدامات امدادی انجام شده، علاوه بر امکانات موجود در استانهای سیل زده، تجهیزات و امکانات لازم از مناطق همجوار نیز برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک فوری و لازم به سیلزدگان بسیج شوند.

رئیس جمهوری همچنین از «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور خواست در اسرع وقت به همراه تیمی از مسئولان دستگاه های امدادی، خدماتی و اورژانس به منطقه اعزام و امکانات لازم در این دو استان و استان های همجوار را برای تسریع در روند کمک رسانی به سیل زدگان بسیج کند.

پیش از این «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رسیدگی به مشکلات مردم و مدیریت هماهنگی دستگاههای اجرایی و پشتیبانی های لازم به منطقه اعزام شده است.

منبع:
جمعه 2 فروردین 1398 ساعت 21:11
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین