خبر

وزیر کشور: بازار از کالاهای اساسی اشباع است

وزیر کشور گفت: بازار از کالاهای اساسی اشباع بوده و تمام کالاها تأمین است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی کشور با بیان این که در جلسه امروز مروری بر عملکرد ستاد طی یک سال گذشته داشتیم تا ضعف‌ها، قوت‌ها و آسیب‌ها کاملاً شناسایی شود، اظهار کرد: در این جلسه وضعیت سال ۹۸ را ترسیم و چالش‌های احتمالی در حوزه تبلیغات، رسانه و جنگ روانی را بررسی کردیم.

وی همچنین افزود: در موضوع کالاهای مورد نیاز در ایام عید از تمام دستگاه‌ها گزارش‌گیری شد که الحمدلله همه آنها گزارش مناسبی را ارائه کردند که تمام کالاها تأمین است و بازار به طور کامل از نظر کالاهای اساسی و مورد نیاز اشباع است و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رحمانی فضلی با اشاره به این که برای سال جدید مقرر شد نظام اطلاع رسانی و تبلیغاتی دقیق و درستی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: به همین منظور کارگروهی ذیل کارگروه اقتصادی تشکیل شد که برای همه پروژه‌ها، طرح‌ها و همه اقداماتی که در کشور در حوزه اقتصادی و عمرانی و سرمایه گذاری و تولید انجام می‌شود، پیوست‌های اطلاع رسانی و تبلیغات مناسبی چه حین عمل و چه قبل از آن انجام شود.

وی افزود: در اینجا لازم است بگویم که در مدتی که این ستاد آغاز به کار کرد و به خصوص در این یک ماه اخیر با توجه به سیاست‌هایی که ما باید بازار را در ثبات و آرامش نگه می‌داشتیم، صدا و سیما و باقی رسانه‌ها همکاری خوبی داشتند.

وزیر کشور در پایان اظهار داشت: تجربه شش ماهه ما در ستاد نشان داد که اگر در حوزه رسانه و اطلاع رسانی در کنار مسئولین اقتصادی همکاری داشته باشیم، خواهیم توانست اطلاع رسانی خوب و مناسب و همچنین افزایش مشارکت و در عین حال ایجاد ثبات در روند بازار را شاهد باشیم.

منبع:
دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 22:31
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین