خبر
 

۵ تور پر طرفدار برای نوروز97

سال جدید را با کارهای جدید شروع کنید، به گوشه‌های دیدنی دنیا سفر کنید و با مردمانی متفاوت رودرو شوید. اگر هنوز تصمیم نگرفتید، می‌توانید با برنامه‌های تور نوروز 97 آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان همراه شوید، تا بهترین خاطره را برای تعطیلات نوروز خود بسازید. Image already added


تور مالزی نوروز 97
نوروز امسال را اگر می‌خواهید با خانواده خاطره‌ای بی‌نظیر داشته باشید مسافر تور مالزی نوروز 97 شوید. سفر شما چشمگیر است، وارد کشوری با مدرن‌ترین تکنولوژی ، امکانات و در عین‌حال زیباترین طبیعت می‌شوید و می‌توانید از هم‌نشینی این دو لذت بسیار ببرید.
برای سفر به مالزی، دنیایی با آسمانخراش‌های سر به فلک کشیده و شهربازی‌های بلند بهتر است پیش از پایان بهمن‌ماه نسبت به خرید تور مناسب اقدام کنید.

شما دقیقا پا به بهار می‌گذارید و برای اینکه در فاصله‌ی ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه یعنی بهترین زمان سفر، تعطیلات نوروزی خود را شروع کنید، باید در اولین فرصت برنامه‌ی خود را برای خرید تور هماهنگ کنید. چون در بسیاری از موارد پس از پایان بهمن‌ماه خط‌هوایی مناسب برای پرواز به مالزی وجود ندارد و نمی‌توانید نوروز خود را در مالزی بگذرانید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای نوروزی متفاوت با فرزندانتان در اولین فرصت تور مالزی نوروز 97 را خریداری کنید که به آنها این امکان را بدهید که هم در دنیای دایناسورها ساعت‌ها زندگی کنند و هم به کیدزانیا بروند و آنچه را که دوست دارند در آینده انجام دهند، از نزدیک تجربه کنند.


تور هند نوروز 97
برای سفر به نقاط ناشناخته در تعطیلات نوروز، تور هند نوروز 97 را از دست ندهید. قدم به دنیای رنگ و رقص می‌گذارید و می‌توانید جشن سال نو را هم در کنار پارسی‌زبان‌های هند جشن بگیرید.
می‌توانید به تماشای بزرگترین و عاشقانه‌ترین نماد عاشقانه‌ی دنیا در آگرا بروید و یا به زیباترین و آرام‌ترین ساحل دنیا در گوا سفر کنید.
اگر علاقمند باشید، بازیگر یکی از فیلمهای هندی در بالییود بمبئی شوید و یا به بازارچه‌های طلا بروید و گرانقیمت‌ترین و یا زیباترین جواهرات هندی را از جیپور خرید کنید.
برای رسیدن به همه‌ی این خوبی‌ها، اگر می‌خواهید سفر خود را در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴فروردین شروع کنید، تا پیش از پایان بهمن‌ماه برنامه‌ی خود را برای خرید تنظیم کنید.

چرا که برای سفر به هندوستان دریافت ویزا از سفارت در ایران الزامی است و به همین دلیل باید زمان مناسبی در اختیار آژانس باشد تا روند اداری آن به‌خوبی طی شود.
گاهی اوقات هم بعد از زمان مناسب خرید، امکان دریافت بلیط بهترین و مناسب‌ترین خط‌های پروازی وجود ندارد و ممکن است شرایط سفر شما به هند برای تعطیلات عید فراهم نشود.
هر چقدر هم زودتر برای خرید تورها اقدام کنید، می‌توانید با بهترین خط‌هوایی به یکی از شهرهای هند بروید و در مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین هتل‌های آن شهر اقامت کنید.
به گزارش ویرلن؛ هند دنیای گردشگری است و شما در هر آب و هوا و در هر شهری با خصوصیت متفاوت می‌توانید مقیم شوید؛ یا به تماشای دهلی، آگرا و جیپور ( مثلث‌طلایی) بروید و از دیدنی‌های معماری و تاریخی هندوستان شگفت‌زده شوید، یا اصلا به سرزمین آرامش و ساحل‌های جذاب گوا بروید و در میان آفتاب در هتل‌های لوکس و هیجان‌انگیز اقامت کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید.

تور کوش‌ آداسی نوروز 97
اما اگر تصمیم دارید، در تعطیلات استراحت کنید و در ساحل‌ دریا و یا شن‌های ساحلی راه بروید، تور کوش آداسی نوروز 97 را انتخاب کنید زیباترین ساحل‌ ترکیه با هم‌نشینی آبی آرام دریا و ساحل طلایی.
کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان بهترین زمان شروع سفرهای نوروزی را ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه ، می‌دانند و برای این زمان به شما پیشنهاد می‌دهند تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور مناسب راخریداری کنید.

هم‌زمان با فصل بهار، در این شهر دمایی بین ۸ تا ۱۳ درجه را احساس می‌کنید. اگرچه نمی‌توانید داخل ساحل شنا کنید، اما می‌توانید از امکانات بازی‌های آبی هتل‌های لوکس کوش آداسی استفاده کنید و ساعت‌ها هم در زیر آفتاب ساحل آرام باشید.
البته نگران نباشید و اگر در زمان پیشنهادی نتوانستید تور مورد نظر را انتخاب کنید، به‌منظور پاسخ مناسب به علاقه‌ی ایرانی‌ها برای سفر به این شهر ساحلی زیبا تورهای جدید برنامه‌ریزی می‌شود و علاقمندان می‌توانند با برنامه‌های تور جدید برای روزهای بعد از ۴ فروردین‌ماه با انتخاب‌هایی محدودتر از زمان پیشنهادی به این شهر سفر کنند.

تور دبی نوروز 97
دمای هوای مطبوع و بهاری، آنقدر دلنشین است که معمولا بیشتر مسافران نوروزی ر ا به خود جذب می‌کند. به همین دلیل در این فصل، تور دبی نوروز 97 بسیار جذاب است.
این سفر به شما فرصتی بی‌نظیر می‌دهد که از بهترین امکانات تفریحی دنیا لذت ببرید و با بهترین هزینه‌ی سفر نوروزی اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنید.
شما در دبی میهمان جشن‌های بزرگ نوروزی که به میمنت ورود پارسی‌زبان‌ها برگزار می‌شود هستید و می‌توانید در بزرگترین فستیوال‌های خرید و غذایی که به همین مناسبت راه‌اندازی می‌شود شرکت کنید.

برای سفر به دبی، این شهر ساحلی دیدنی باید هم‌اکنون اقدام کنید، چون اگر مایل باشید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر نوروزی خود را شروع کنید حتما باید تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور مناسب خود را خریداری کرده باشید.


برای این زمان، حتما روند اداری دریافت ویزا را هم در نظر داشته باشید چون ورود شهروندان ایرانی فقط با ویزای امارات امکان‌پذیر است.
بنابراین هر چه زودتر تور مناسب با برنامه‌هایتان را خریداری کنید می‌توانید با بهترین خط‌ هوایی و در مناسب‌ترین ساعت به مقصد برسید و سپس تعطیلات را در یکی از مشهورترین هتل به پایان برسانید.
مکث نکنید، واقعیت این است هر چه زمان به پایان سال نزدیک‌تر ‌شود، بهترین‌ها تکمیل ظرفیت می‌شوند و در برخی موارد شما امکان سفر خوب و مناسب به دبی را از دست می‌دهید.

تور تایلند نوروز 97
هوای گرم و دلچسب تابستانی را می‌توانید در تور تایلند نوروز 97 را هم تجربه کنید. کشوری همچون بهشت که یکی از بهترین تعطیلات زندگی‌تان را می‌سازد.
سفر به تایلند شما را دلبسته‌ی خود می‌کند، قدم به دنیایی سراسر زیبایی می‌گذارید که از دیدن این همه ناشناخته و زیبایی طبیعی شگفت‌زده می‌شوید.

شما در اینجا علاوه بر آنکه با حیوانات کم‌یاب و یا طبیعت منحصر به‌فرد روبه‌رو می‌شوید طعم غذاها و یا میوه‌هایی را به خاطر می‌سپارید که شاید هیچ‌وقت امکان امتحان دوباره‌ی آنها را نداشته باشید.
با این توضیحات جذاب است که به شما پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت برای شروع سفر نوروزی خود از ۲۷ اسفند تا ۴ فرودین ماه تور مناسب خود را خریداری کنید.
اگر شما این امکان را داشته باشید که تا پیش از نیمه‌ی بهمن‌ماه تور مناسب را خریداری کنید، می‌توانید با بهترین خط‌هوایی پرواز و در بهترین و مشهورترین هتل‌ها اقامت کنید و تعطیلات خوبی را پشت‌سر بگذارید.
در نظر داشته باشید که برای رسین به کشور تایلند، حتما باید ویزای ورود به کشور اخذ شده باشد، به همین دلیل روند اداری دریافت ویزا زمان‌بر است و هر چقدر دیرتر برای خرید تور اقدام کنید در برخی موارد این زمان از دست می‌رود و امکان سفر شما به تایلند در تعطیلات نوروز وجود ندارد.


البته این شرایط را هم اضافه کنید به این‌که در بسیاری از موارد، پرواز مناسب و یا حتی ظرفیت خالی در هتل‌های تایلند برای سفر دیگر وجود ندارد، بنابراین مکث نکنید و برای خرید اقدا م کنید.

اگر مایل هستید از برنامه‌های بیشتر آژانس مطلع شوید، می‌توانید هم‌اکنون با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره‌ی متخصصان گردشگری استفاده کنید و بهترین سفر را با بهترین قیمت برای تعطیلات نوروز خریداری کنید.

نویسنده: ادمین سیستم
یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 10:54
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین