خبر
 

نکات دانستنی در خرید حلقه نامزدی

نیمه گمشده خود را پیدا کرده اید و دوست دارید حلقه ای برازنده او بخرید؟ نگران نباشید، اولین گام این است که بفهمید او چه چیزی را بیشتر دوست دارد، و بقیه اش چندان سخت نیست.

نیمه گمشده خود را پیدا کرده اید و دوست دارید حلقه ای برازنده او بخرید؟ دوست دارید حلقه نامزدی اش را تا آخر عمر دوست داشته باشد؟ نگران نباشید، اولین گام این است که بفهمید او چه چیزی را بیشتر دوست دارد، و بقیه اش چندان سخت نیست.

اینترنت و کتاب ها اطلاعات زیادی در زمینه خریدن حلقه نامزدی به شما نمی دهند. موتورهای جست و جوی گوگل و غیره فقط به شما کمک می کنند تا یک جواهرشناس آماتور شوید، و دوست هایتان هم احتمالا به شما خواهند گفت که کسی را می شناسند که شاید بتواند کسی را معرفی کند که می تواند حلقه ای با قیمت مناسب و تخفیف خوب پیدا کند. 

بنابراین در اینجا سعی کرده ایم شما را با بعضی نکته های اساسی آشنا کنیم که به شما کمک می کنند تا حلقه ای را که می خواهید – و البته همسرتان می پسندد- پیدا کنید. 
 


1.خودتان را برای یک خرج نه چندان کوچک آماده کنید.

شاید لازم باشد درآمد دو تا سه ماهتان را صرف خرید حلقه کنید. نگران نباشید چون به هر حال ارزشش را دارد، نه؟ 
 


واقع بین باشید. کمترین هزینه ای که برای حلقه نامزدی در نظر می گیرید، بسته به درآمدتان، باید درآمد چند هفته شما باشد. البته لازم است آمادگی پرداخت هزینه ای بیشتر از این مقدار را داشته باشید. 

2. به سلیقه او توجه کنید.
 


 سایز انگشت او را حدس نزنید. حتما به نحوی سایز یکی از انگشترهای او را بفهمید. اگر توانستید با موبایلتان از آن عکس بگیرید تا موقع مراجعه به جواهر فروشی به راحتی سلیقه او را به یاد بیاورید.

3. نظر دوستانش را بپرسید.
 


از دوستان او ( در صورتی که رازنگهدار باشند) در مورد سلیقه او بپرسید، نوع فلز به کار رفته در حلقه، نوع سنگ به کار رفته در آن، شکل حلقه و ... . 

4. خودتان را هم در نظر بگیرید.
 


بسیاری از عروس و دامادها دوست دارند که انگشتر نامزدیشان شبیه هم باشد، و بعضی ها هم دوست دارند حلقه ازدواجشان شبیه به هم باشد. به هر حال ممکن است همسر  شما بخواهد برای شما انگشتری شبیه به انگشتر خود بخرد، پس هنگام خرید دقت کنید چیزی را بخرید که بعدها بتواند مناسب انگشت خودتان هم باشد.

5. جواهرات را بشناسید.
 


اینترنت و بعضی کتاب ها می توانند اطلاعاتی راجع به رتبه بندی سنگ های قیمتی  به شما بدهند. اگر می خواهید الماس بخرید، مراقب باشید بیش از اندازه زرد یا کدر نباشد. البته این بستگی به نوع سنگ دارد و لازم است قبل از خرید تا حدی با این موضوعات آشنایی داشته باشید. 

6. خودتان را به رنگ سفید محدود نکنید.
 


شاید بد نباشد اگر کلیشه ها را بشکنید و به جای انتخاب حلقه ای با الماس سفید، حلقه ای متفاوت بخرید. مثلا  رنگ های سیاه، زرد و سبز می توانند رنگ های مناسبی برای حلقه نامزدی باشند.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین