خبر
 

گرانترین سوئیچ های ماشین جهان

اصولا کسانی که ماشین های گران قیمتی چون پورشه، مرسدس بنز، لکسوس دارند، به لوکس بودن لوازم جانبی خودروی خود نیز توجه می کنند.
علاوه بر شماره پلاک و همچنین لوازم جانبی اتومبیل های سفارشی، سوئیچ (کلید) خودرو نیز یکی دیگر از ابزاری است که برای دارندگان این ماشینها جایگاه خاص خود را دارد.

- سوئیچ پاگانی توسط هوراسیو پاگانی
پاگانی  یک شرکت خودروساز ایتالیایی است که در زمینه تولید خودروهای اسپرت و فیبر کربن فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۹۲ توسط هوراسیو پاگانی در شهر سان چزاریو سول پانارو در نزدیکی مودنا ایتالیا بنیان گذاشته شد.
شرکت پاگانی تولید بسیار محدودی دارد، آنچنان‌که از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۹ تنها ۱۰۶ دستگاه از انواع زوندا عرضه کرده‌است.
هوراسیو پاگانی، این سوئیچ را طراحی کرده است. این سوئیچ از آلومینیومی مشابه آلومینیومی که در چرخ ماشین پاگانی استفاده شده، ساخته شده است. این سوئیچ شکل مینیاتوری از یک خودرو می باشد که از دو قسمت تشکیل شده است. - سوئیچ سفارشی گامپرت آپولو

این سوئیچ سفارشی تاشو برای خودروی گامپرت آپولو (Gumpert Apollo)، خودرویی است که از سال ۲۰۰۵ تاکنون تولید شده‌است، ساخته شده است.
این سوئیچ دست ساز ساخته شده از بهترین نوع چرم ، طلا و نقره می باشد و هزینه ای بالغ بر 7000 هزار دلار در بر داشته است.

- سوئیچ های سفارشی فراری
خانه کامایل  (The house of Camael)، در لندن که اخیراً گرانترین آیپد جهان را با قیمت 1.2 میلیون دلار به بازار عرضه کرده، برای خودروی فراری سوئیچی با الماس تهیه کرده است. وزن الماس کار شده بر روی این سوئیچهای فابریک خودرو 7 قیراط است.

- سوئیچ بنتلی
سوئیچ بعدی برای بنتلی شرکت خودروسازی انگلیسی که سازنده خودروهای زیبا می‌باشد، که توسط الکساندر آموسو (Alexander Amosu)، ساخته شده است.
بر روی این سوئیچ که به شکل آرم بنتلی می باشد، 101 قطعه الماس کار شده است. وزن الماس کار شده بر روی این سوئیچ 1.09 قیراط می باشد. قیمت این سوئیچ 5000 یورو می باشد.
این طراح همچنین برای لامبورگینی ، فراری و مرسدس بنز نیز این کار را انجام داده است

- سوئیچ مرسدس بنز
مرسدس بنز ژاپن سوئیچهای سفارشی ای با سنگ های کریستال سوارسکی طراحی کرده است. دو طرف این سوئیچ با سنگ هایی به رنگ سیاه یا صورتی کار شده است. قیمت این سوئیچ 515 دلار می باشد.
 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین