خبر
 

معرفی نرم افزار طراحی جواهر

می خوایم با یکی دیگر از نرم افزارهایی که در طلاسازی کابردهای زیادی داره اشنا بشیم.البته ArtCAM مثل نرم افزارهای دیگه مثلاjewelcad دقیقا مخصوص این کار نیست و در صنایع چوب و نقش برجسته سازی و.... کاربرد زیادی دارد.ولی ArtCAM jewelsmithمخصوص این رشته میباشد.

این برنامه توسط کمپانی Delcam طراحی شده که نسخه های تخصصی دیگری هم از این نرم افزار داردکه میتوانید در سایت شرکت ببینید. اگر بخوایید یک تصویر را بصورت نقش برجسته سه بعدی طراحی کنید هیچ برنامه ای رو بهتر از این پیدا نخواهید کرد.البته امکانات خیلی زیادی را در اختیار شما میگذاردولی به نظر من برجسته ترین قدرت این برنامه این امکان است. ArtCAMمیتواند رنگهای یک تصویر را تفکیک کند و به شما این امکان را بدهد که یک تصویررا بصورت یک نقش برجسته تبدیل کنید.

شما میتوانید به دو صورت با ArtCam شروع به کار کنید.

1. بصورت برداری یا vector

2. یک نمونه تصویر vector:که با استفاده از محاسبات ریاضی تولید میشود . مثل اکثر نرم افزارهای طراحی اجزای هندسی که با استفاده از خطوط و منحنی ها بر مبنای ریاضی طراحی میشود.

ArtCam فرمتهای زیر را پشتیبانی می کند:

dwg cps dxf ai wmfBitmap اشکالی که از نقاط تشکیل میشوند و هر نقطه شامل یک موقعیت مکانی و رنگ است که در مجموع یک تصویر تشکیل می شود .هر چه تعداد نقاط در یک اینچ

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین