خبر
 

گرایشی نوین در جواهرات: Jewel action

چند سال پیش یکی از برجسته‌ترین پیشکسوتان فرانسوی بنام لی ادل کورت LI Edelkoort اذعان داشت که جواهرات تاثیر بسزایی برمد خواهد گذاشت و بالاخره تناسب تحسین برانگیز پارچه‌های راه راه باریک ۲۰۰۳ با جواهرات اعم از الماس، مروارید و سنگهای قیمتی، منجر به آن شده که اکثر طراحان به این تلفیق نوین روی آورند. هلنا کودل Helena Krodel مفسر و رابط رسانه‌هایگروهی در مرکز اطلاع رسانی جواهرات نیویورک می‌گوید: قبلا جواهرات سفارشی مقوله‌ای جدا از لباس به شمار می‌رفت، اما امروزه انتخاب و آویختن جواهراتی که در نهایت هماهنگی با نوع و رنگ پوشش هستند، توجه مثبت بسیاری از مد شناسان را برانگیخته است.

 بعبارت دیگر، جواهرات سفارشی و مد به مثابه دو خواهرند، که موجب تاثیر متقابل بریکدیگر می‌شوند و درواقع مرز بین این دو بسیار باریک است. رواج فوق العاده لوازم تزئینی Accessoryو جواهرات سابقه دار مدیون شرکتهای معروفی همچون دبیر ال ویDebears LV، بوچرون Baocheron و گارارد Garrard است.

 اوگینا برونی Eagenia Bruni از جواهر سازان معروف ایتالیایی می‌گوید: بهر حال، بازار امروز اصولا متحول شده، اکنون جواهرات توجه همگان را به خود معطوف کرده و مشتریان تحصیلکرده امروزی به این نکته واقفند که چگونه می‌توان جدا از ایجاد هارمونی در نوع پوشش از جمله لباس و کیف و روسری- با استفاده از جواهرات تاثیرگذار، صاحب سبک بود. بدیهی است این نگرش جدید به نوبه خود موجب گسترش و توسعه دامنه و افق بازار و دنیای جواهرات شده است.

 دیوید استارینو David Staurino از جواهرسازان ایتالیایی الاصل می‌گوید: در جواهرات سفارش گرایش فزاینده‌ای بسوی مد مشاهده می‌شود و این تحول نه تنها در کارهای کلاسیک و الماس بلکه بیشتر در طراحی کارها محسوس است.

 گای الیا Guy Ellia طراح بنام جواهرسازان پاریسی معتقد است: چالش اساسی مد نظر قراردادن این نکته مهم است که درطراحی جواهرات به مواردی توجه کنیم که منجر به آفرینش کاری مطابق مد روز شود و البته به ظرف زمانی خاص محدود نگردد.

 مشتریان امروزی بیشتر به جواهراتی تمایل دارند که در استفاده و کاربرد آنها راحت و آسوده باشند و ردی از طرحهای فانتزی نیز به سهولت در کار مشاهده شود. جواهرات سفارشی امروزی با بازار نامساعد

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین