خبر
 

بیشتر بشناسید ... لاجورد

- کلیات

این سنگ توده آبی رنگ شاهانه ای است که از مواد گوناگون سودالیت به همراه رگه های پیریت تشکیل می شود و ماده رنگی موجود در آن از لازوریت ، کلسیت و پیریت است . مکان اصلی کشف این سنگ در کشورهای افغانستان ، شیلی ، برمه و اتحاد جماهیر شوروی ( دریاچه بایکال ) است .

- تأثیر بر بدن

رنگ آبی این سنگ یک اثر آرام بخش دارد و گرفتگی عضله را از بین می برد . درجه تب را در بدن پایین می آورد . لاپی – لازولی برای درد عصبها ، بثورهای پوستی و گزیدگی حشرات بسیار موثر است . کلا ً این سنگ از درد می کاهد ورمها را از بین می برد . گرفتگی سینه و گلو را رفع می کند . دردهای سر را تسکین می دهد و برای فشار خون بالا موثر است . اما نباید برای افرادی که دارای فشار خون پایین هستند مورد استفاده قرار گیرد . این سنگ مانع فشارهای عصبی می شود و گرد ش خون را تقویت می کند . عمل ریه ها توسط این سنگ افزایش می یابد ، و ضایعات لنف و غده تیروئید را درمان می کند .

لاپی – لازولی کمک بسیار شایانی به بیماری حلق ، نایژه و لوزه ها می کند . غده تیموس را نیرو می بخشد و نیروی حیات می دهد . و نیز برای سرطان در مراحل اولیه آن بسیار موثر است .

- اثر بر روح و روان

سنگ مورد نظر در رشد روحی و معنوی بسیار موثر است . قدرت ما را در حساسیت ،توجه و آگاهی زیاد می کند . نگرانی ها و موانعی را که در احساسات ما وجود دارند از بین می برد . لاپی – لازولی باعث رفع وازدگی و سرکوب در علم روانشناسی در طی زندگی می شود . این سنگ برای حمایت از عقاید اجتماعی بسیار توصیه می شود و نیز باعث شادی ما از این تصمیم می شود . سنگ لاپی – لازولی عموماً در جهان به عنوان سنگ عشق و دوستی مشهور است .

- نشان طالع بینی

لاپی – لازولی به نشانه های قوس و ماهی و نیز جدی و دلو اختصاص دارد .

 

- خصوصیات

این سنگ به هیچ عنوان نباید در اتاق خواب استفاده شود .

 

- فروش و نگه داری

سنگهای بسیاری از این نوع در بازار فروش یافت می شود . توصیه می کنیم برای تمیز کردن ، آن را در نمک خشک دریا قرار دهید و از آب استفاده نکنید . این عمل را بهتر است یک بار در هفته انجام دهید و برای شارژ ، آن را مدت طولانی در نور خورشید قرار ندهید.

 

- خواص جادویی

چشم سوم - چاکرای گلو – ترقی انرژی – خود اتکایی – وفا داری. به شما کمک میکند به خودتان محبت کنید و در یک خلاقیت بیشتر با سطح روحی تماس بگیرید و بینش روحی را افزایش میدهد . گفته شده که در این سنگ کل آگاهی کیهان جمع شده است و به گسترش آگاهی و گنجایش عقلانی بیشتر کمک میکند

به شما در مسیر خرد جهانی کمک میکند

به عنوان سنگ محافظ، از خطرات فیزیکی و حمله های روحی شما را پناه میدهد.

- خواص هماتیت

اين سنگ از اكسيد آهن سياه و فلزي شكل تشكيل مي شود كه با منيتيت (سنگ آهن مغنا طيسي) و اكسيد آهن مغناطيسي متفاوت است . اين سنگ به نام ((سنگ خون )) نيز ناميده ميشود زيرا رنگ قرمز شفاف سنگ سنباده از اين سنگ حاصل ميشود .

- كشورهاي اصلي كشف آن :

آلمان ايتاليا برزيل ايالات متحد آمريكا سوئيس ( تجمعاين كاني تا حدود مشهود است ) كانادا اورال سوئد و ايتاليا است .

 

- تاثير بر بدن :

 سنگ هماتيت عمل باز سازي خون و سلول هاي بدن را افزايش مي دهد قلب و گردش خون را فعال مي كند . عمل اصلاح كنندگي در طي بيماري يا بعد از آن را نيز بر عهده دارد.اين سنگ براي واريس انعقاد خون ناراحتيهاي انسداد رگ ها و همچنين براي بيماري هاي گردش خون بسيار مؤثر است . از خونريزيمنافذ به طور طبيعي و يا در زير پو ست جلوگيري مي كند و باعث بند آمدن خونريزي ميشود . به التيام زخم ها كمك و جراحت ها را كاملا بر طرف مي كند و نيز باعث خواب راحت و عميق ميشود .

 

- اثر بر روح و روان :

هماتيت اراده شجاعت و فعاليت ما را زياد مي كند و محركي براي شروع از صفر در كارها ترقي و پيشرفت اختيار توانايي قدرت تصميمگيري و شجاعت لازم در زندگي است .

 

- نشان طالع بيني :

 هماتيت تحت صورت هاي فلكي قوچ و عقرب قراردارد

 

- طبقه چاكرا :

 هماتيت مختص چاكراي ريشه است .

 

- خصوصيات :

 در هنگام خواب لازم است اين سنگ را در زير بالش خود قرار دهيد . بهتر است در صورت امكان آن رابا كوآرتز صورتي همراه كنيد.

 

- فروش و نگهداري :

 وجود اين سنگ در بازار فروش بسيار چشمگير است . هماتيت بصورت نتراشيده و قطعات عجيب زينتي بسيار يافت مي شود .چون اين سنگ داراي آهن بسياري است توصيه مي شودبا آب شسته نشود و فقط در نمك خشك دريا قرارگيرد.

 

- خواص جادویی

- درمان هیستری ,برای درمان پلکهای ملتهب و سردرد مفید است .

- به آگاهی روحانی وابسته است

- در سفرهای ستاره ای یاور خوبیست( برون فکنی های روحی)

- بهتر از بقیه سنگها خون را تصفیه میکند

- اگر از حلقه یا گردنبند آن استفاده کنید شفا دهنده ای دایمی همراه خود دارید

- جادوگران قبیله با قرار دادن آن بر روی محل بیماری، عامل بیماری را بیرون میکشیدندو آنرا بطور کلی درمان میکردند

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین