خبر
 

درمان با سنگ ماه

 

این سنگ از نوع آتشفشانی است و از پتاس شفاف به رنگ ملایم که از زردی به نارنجی متمایل می شود تشکیل شده است . دارای درخششی ابریشمی و تابندگی درخشانی است . شکل بدل آن به سنگ ماه مایل به آبی بر آورد شده است .

- تأثیر بر بدن

در مورد پر خونی در بافتهای لنفی باید از قرار دادن این سنگ بر روی محل های متورم خود داری کنید این سنگ تأثیر خوبی در معالجه اختلالات هورمونی به ویژه در بانوان دارد ، زیرا می تواند ترشح هورمونها را متعادل سازد . همچنین برای دوران عادت ماهیانه و دردهای ناشی از آن و نامنظمی قاعدگی بسیار عالی است . سنگ ماه در بار وری و حل موانع احساسی نقش بسزایی دارد

این سنگ در زیاد کردن شیر مادران کمک بزرگی می کند . غده صنوبری ( هیپوفیز ) را تحریک می کند، در نتیجه بر علیه اختلالات رشدی مبارزه می کند . و راجع به بیماری های تیروئید ، توصیه می شود سنگ ماه را در داخل زنجیر به گردن بیاویزید و درست در بالای این غده قرار دهید . به علاوه برای سلامتی و استواری پانکراس ، روده و تحال بسیار مفید است ، همچنین برای سرطان : که لازم است قبل از هر چیز خانمها این سنگ را در زیر شکم خود قرار دهند ، و نیز برای زخم معده موثر است .

- اثر بر روح و روان

سنگ ماه الهامات و حساسیت ما را زیاد می کند و برای زنانگی بسیار سودمند است . ضمناً سنگ مساعدی برای مدیتیشن است . باعث نظم و تعادل در بدن می شود و صلاحیت ما را در قضاوت تقویت می کند و نگرانی ها را از بین می برد .

- نشان طالع بینی

سنگ ماه تحت صورتهای فلکی سرطان ، ماهی و جدی قرار دارد .

- طبقه چاکرا

این سنگ برای چاکرای دوم و چاکرای طحال در نظر گرفته شده است .

- خصوصیات

برای درمان نازایی ، باید سنگ مورد نظر را بر روی چاکرای طحال و تخمدانها قرار دهید . برای تسهیل ازدیاد شیر مادران ، یک عدد سنگ ماه را بین دو پستان مستقیماً بر روی پوست بدن با خود حمل کنید . در صورت امکان ، در لحظاتی که ماه قرص کامل است از این سنگ برای درمان استفاده نکنید . این سنگ از مسافران حمایت می کند و شانس می آورد .

- فروش و نگهداری

از این سنگ می توان به عنوان گردنبند ، جواهری داخل زنجیر یا دستبند استفاده کرد . برای تمیز کردن ، توصیه می شود آن را در زیر آب روان بشویید و بعد ازهر بار استفاده آن را در زیر نورخورشید قرار دهید

- خواص جادویی

- این سنگ همیشه به خاطر جذبه قمری اش حرمت گذاشته شده است.

- نیروی آن با سیکل ماه مطابق است و هنگام ماه کامل بیشتر از هر موقع است.

- در کل، این سنگ به عنوان نیروی مونث هستی یا سنگ الهه مطرح شده است.

- مدیتیشن با سنگ ماه تمام نیروهای ماه را فرا می خواند.

- در جادوگری سنگ ماه برای افسون جذب عشق بکار می رود.

- برای التیام و تعادل اندام و هورمونهای زنانه بکار می رود.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین