خبر
 

تورمالين

چه از نظر فوايد و چه از نظر زيبايي رنگ‌ها، سنگ غيرقابل رقابتي است. اين سنگ داراي قابليت زيادي بوده و تاثيرات مثبتي را براي همه کس به ارمغان مي‌آورد.

 

تورمالين منفي‌ها را جذب نکرده يا در خود نگه نمي‌دارد. سنگ حساسي براي افراد حساس است. تورمالين سنگ عميق، ملايم و درعين حال پرقدرتي است و داراي دو خصوصيت پايزوالکتريک و پايروالکتريک به‌شرح زير است:
خصوصيت پايزوالکتريک: اگر فشاري را به يک انتهاي سنگ وارد کنيد جريان الکتريکي به انتهاي ديگر سنگ منتقل مي‌شود.
خصوصيت پايروالکتريک: اگر سنگ را حرارت دهيد يا سرد کنيد بارهاي الکتريکي توليد مي‌شود.
به خاطر طبيعت الکتريکي فوق‌العاده تورمالين، برروي سيستم اعصاب اثر مي‌گذارد. سيستم عصبي الکتريسيته حياتي را در اختيار اعضاء و غدد قرار داده و موجب مي‌شود که اعضاء و غدد کار خود را به درستي انجام دهند و تعادل را در تمام سطوح هستي ما برقرار سازند.

توپاز، کهربا و کارنئول نيز همگي حامل همين انرژي قوي هستند.
تورمالين به‌صورت ستون‌هايي رشد مي‌کند که يادآور ساقه گياهان است، نيمه شفاف است و گاه لايه‌هاي بسيار متعدد رنگي در آن يافت مي‌شود. سايه روشن‌هايي که قدرت‌هاي عميقي را به تورمالين مي‌دهند و اگر انسان پذيرايي باشيد تحت تاثير زيبايي محسورکننده، اعجازآميز و خيال‌انگيز آن قرار خواهيد گرفت. تورمالين شادي و هماهنگي را به ارمغان مي‌آورد و به رنگ‌هاي سياه تا روشن و بي‌رنگ و نيز در رنگ‌هاي بسيار متنوعي ديده مي‌شود که برروي چاکراهاي مختلف اثر مي‌گذارد.

روبلايت يا تورمالين صورتي

ملکه تورمالين‌هاست. روبلايت در رنگ‌هاي بسيار متنوع از قرمز تيره تا صورتي و گاه در مايه‌هاي بنفش ديده مي‌شود. پيام روبلايت رهبري از پايگاه قلب است اين سنگ خواسته دوست‌داشتن و فداکاري را تقويت مي‌کند. روبلايت مظهر خلوص عشقي است که مادر براي فرزندش دارد. اين جواهر با ارزش موجب کمک به ايجاد، تشديد و جهت‌دادن به انگيزه‌هاي اخلاص در درون ما مي‌شود. روبلايت مشابه ياقوت سرخ است ولي در زمينه تعادل بخشيدن به مرکز قلب داراي اثر بسيار عميق‌تري است. روبلايت موجب ايجاد بصيرت و قوه درک احساسات مي‌شود و تضادها و درد را که منجر به نااميدي و حزن مي‌شوند برطرف مي‌کند.
الوان پررنگ‌تر روبلايت موجب گشايش قلبمان برروي خودمان مي‌شود و کمک مي‌کند تا ارزش‌هاي خويش را درک کنيم و به الوهيت خويش پي‌ببريم.عشق با اطمينان کردن به خويش آغاز مي‌شود زيرا در درون خويش قدرت به انجام رساندن همه کارها را داريم.


تورمالين هندوانه‌اي

جواهر دورنگي است که داراي کيفيت‌هاي افسون‌کننده و دلربايي است. با ايجاد برش‌هاي افقي در سنگ حالتي مشابه هندوانه مشاهده مي‌شود که يادآور پوسته سبز و درون صورتي‌رنگ است. اين سنگ مظهري از جمع شدن اضداد است و مي‌تواند به ايجاد تعادل و جهت دادن مجدد به انرژي‌ها کمک کند.
تورمالين هندوانه‌اي به ما مي‌آموزد که متکي به خود باشيم، احساس ايمني کنيم و با جنبه‌هاي مختلف خويش هماهنگ باشيم.
اين جواهر اعجاب‌انگيز به ما کمک مي‌کند تا بتوانيم خود را تغيير دهيم و از فرم سخت و خشک در زمينه افکار ادراکات و تصورات به فرم بازتر و قابل انعطاف‌تري تغيير شکل يابيم. اين سنگ مي‌تواند نيروهاي متضاد خارجي و داخلي ما را به صورت متعادل درآورد و اثرات درمان‌کننده و هماهنگ‌کننده فوق‌العاده‌اي را برروي سيتم عصبي و قلب دارد.
قسمت سبز انرژي مربوط به نيروي حياتي را در کل بدن تغذيه مي‌کند، در حالي‌که قسمت صورتي موجب آرامش، تسکين و هماهنگي مي‌شود.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین