خبر
 

سنگ شفا دهنده لاجورد

 

مزاج لاجورد ,گرم خشک میباشد ,ناراحتی های سینه و گلو و خلط را درمان مینماید ,خصوصا دافع بیماریهای سوداوی بوده وبیماریهای سوداوی قلب را درمان میکند .تقویت کننده قلب میباشد و نکسیر را بند میکند و سرمه آن بیماریهای چشم را درمان نموده و برای آب مروارید و اشک چشم مفید میباشد .اعصاب چشم را درمان نموده و از افتادن پلکها جلوگیری مینماید.

- خواص سحری

اگر لاجورد را به گردن بچه ها بیندازیم خوف را از آنها دور نموده و آنان را حفاظت میکند .استفاده از انگشتری آن خوف و ترس را از آدمی دور ساخته و به آدمی ارامش میدهد.

مهمترین خواص لاجورد :

1) تسکین دردهای سر

2) موثر برای فشار خون بالا

3) تحریک کننده قوای ذهنی

4) تقویت کننده قوه درک شهودی

سنگ لاجورد يا « سنگ موازنه روحي » يك متعادل كننده باور نكردني براي كودكاني است كه قابليتهاي رواني فوق العاده اي را از همان دوران اوليه زندگي خود نشان مي دهند. رنگ آبي تيره اين سنگ باعث تحريك هوشياري و خودآگاهي و پالايش بصيرت معنوي در كودك مي شود. سنگ لاجورد زمينه را براي قبول خود و پذيرش نعمت هايي كه به او ارزاني شده است آماده مي كند و به كودك كمك مي كند كه به آگاهي معنوي برسد. اين سنگ داراي قدرت هاي محافظ است و همه حسهاي روحي - رواني را تحريك مي كند و از همين رو بسيار ارزشمند است.

- سنگ لاجورد:

بطورکلی اغلب نیروها و انرژی های سنگ لاجورد منفی می باشد ولی با اینحال از نیروهای آن حهت کسب انرژی های آرامبخش استفاده می شود.

- طریقه استفاده:

یک قطعه سنگ لاجورد را درون مقداری آب ولرم قرار داده و زمانی که آب سرد شد، آب را بر روی صورت، کف دست ها و کف پاها ریخته و سنگ را نیز بر روی چشم سوم خویش بگذارید. ( در مکانی آرام بر روی زمین دراز کشیده و کف دست ها به سمت بالا باشد). پس از مدتی، گرم شدن سنگ را احساس خواهید نمود. بهتر است این روش در هنگام ظهر انجام شود و هنگامی که احساس گرم شدن سنگ به وجود آمد، ده دقیقه دیگر نیز به همان حالت باقی بمانید.

هنگامی که سنگ لاجورد را بر روی چشم سوم خویش قرار می دهید، به کسب انرژی های مثبت و آرام بخش کمک می نماید.

- توصیه ها:

توصیه می شود افراد مبتلا به بیماریهای کلیوی و ریوی به هیچ عنوان نباید از این نوع سنگ استفاده نمایند چرا که بیماری آنها تشدید می گردد. در واقع این سنگ نباید در هاله ی این افراد قرار گیرد.

وجود نوعی نیرو در سنگ لاجورد لاعث بروز بیماریهای مختلف همچون : کوارتز، کم کاری و یا پرکاری غده تیروئید و گاه بیماری های تنفسی می شود. بنابراین توصیه می گردد هرگز سنگ لاجورد را بیش از ده دقیقه بر روی چاکرای پنجم قرار ندهید زیرا برای آن مضر بوده و باعث آسیب آن می شود و بهتر است این سنگ حداقل دومتر از بدن شما دور باشد تا اثر آن بر روی مدارات اطراف بدن توسط امواج و مدارات زمین خنثی گردد.

اغلب نیروها و انرژی های سنگ لاجورد برای انسان ها مخصوصا نوزادان زیر یک سال بسیار مضر است.

به طور کلی سنگ لاجورد ، سنگی خطرناک می باشد. همچنین شرایط آب و هوایی و و اقلیمی ممکن است باعث تغییر انرژی ها و نیروهای درونی هاله گرد

- تاثير رواني: سنگ عشق و دوستي ، افزايش آگاهي و رفع بن بستهاي احساسي آرامش بخش

- درمان جسمي : رفع دردهاي عصبي ؛ گزش حشرات ، فشار خون و غدد لنفاوي

- روش شارژ : يك بار در هفته در نمك خشك دريا

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین