خبر
 

کهربا (Amber)

- کلیات

بطور کلی سنگ کهربا از فسیل صمغ درختان کاج که به رنگ زرد مایل به قهوه ای عسلی است تشکیل می شود . و حدود 50 میلیون سال قدمت دارد . بهترین و زیبا ترین این سنگها در کشورهای لهستان ، دریای بالتیک ، اتحاد جماهیر شوروی و جمهوری دومینیکن یافت می شود .

- تأثیر بر بدن

کهربا از جمله سنگهای شفابخش و بسیار متنوع و نیرومند است . و عملی شگفت انگیز بر علیه آلرژیها ، اگزما و بثورهای پوستی دارد ف همچنین آلرژیهایی که از حیوانات و گرده های کل ایجاد می شود و تب یونجه و غیره ... را شفا می بخشد .

این سنگ درد دندان را در بچه ها ، ناراحتی های ریشه دندان در افراد بالغ و سایر ناراحتی های دهان و... را درمان می کند . التهابات مفاصل ، بیماریهای مزمن ، رماتیسم و دردهای کمر و پشت را کاهش می دهد . بعلاوه این سنگ کمک بزرگی به دردهای ناحیه گلو ، زکام ، تب ، دردهای چشم ، گوش و عفونتهای مجرای تنفسی مانند برونشیت سرفه و آسم می کند . کهربا سوخت و ساز را در بدن افزایش می دهد . و عملکرد کبد و تیروئید را حمایت می کند . زخم ها و التهابهایی که در قسمت زانو ، ساق پا ، تهیگاه و ماهیچه های بدن صورت می گیرند ، توسط کهربا نیز درمان پذیر است .

- اثر بر روح وروان

این سنگ باعث تمایل ما به درمان بیماریها و حفظ تعادل در بدن می شود . کهربا نیروی اراده را افزایش می دهد و ما را در درمان پیش از وقع حمایت می کند تا آن را بی اهمیت فر ض کنیم .

- نشان طالع بینی

جوزان شیر ، سنبله از نشانه های کهربا هستند .

- طبقه چاکرا

این سنگ به چاکرای شبکه خورشیدی اختصاص دارد .

- خصوصیات

در واقع به بیماران روماتیسمی توصیه می شود ، که از اکسیر این سنگ هر روز بنوشند . بهتر است ابتداد به آن استراحت دهید ف بعد در نیم لیتر آب حدود 12 ساعت قرار دهید و آن را بصورت ناشتا بنوشید .

- فروش و نگه داری

کهربا به شکلهای نتراشیده ، صیقلی ، داخل زنجیر و جواهر در بازار یافت می شود . متأسفانه این سنگ بسیار گران است . و حتی بصورت بدل نیز در تجارت دیده می شود . برای نگه داری از سنگ کهربا کافی است آن را توسط آب جاری بشویید و تخلیه کنید . لازم به ذکر است که آن رانور خورشید شارژ کنید و در کنار مواد از بین برنده و اسیدها قرار ندهید.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین