خبر
 

همه چيز به اصل خود بازمي‌گردد

گوشة آرامي را در منزل خود به‌وجود آوريد، تا بتوانيد به‌طوردايم به آنجا برويد و آرامش بگيريد. براي بازگشت به خود، اين امر بسيار مهم است. شايد بخواهيد كه در اين خلوتگاه، قسمت خاصي را بسازيد كه درآن چهار عامل آب، خاك، آتش و هوا را، كه قبلا ذكرشده است قراردهيد.
ماندالاي خود را تهيه كنيد و در اين گوشه ي آرام قراردهيد. اين ماندالا، كه برروي پارچه‌اي سفيد يا زرد رنگ قرارگرفته‌است، محيط را از انرژي پرمي‌كند.
ممكن است از اين ماندالا، به‌منظور تمرين بصري(چشمي)، در خلوتگاه خود استفاده كنيد.
پس از چيدن سنگ‌ها، خود را در مركز نور سفيد الهي ببينيد كه با هفت طيف كيهاني كه از سنگ‌ها مي‌آيند، احاطه شده‌ايد و اين هفت طيف، به شما با قدرت درماني خود آرامش مي‌دهد.
از زيبايي براي بالا بردن روحيه خود استفاده كنيد.
نور طبيعت را در چهره‌هاي حيات ببينيد. زيرا سنگ‌هاي قيمتي يا جواهرات، با روش مخصوص خود به درمان روحيه و هماهنگي روحي كمك مي‌كنند. طيف‌هاي رنگي سنگ‌ها، در سطح عميقي عمل مي‌كنند و موجب بازگرداندن هماهنگي و سلامتي، به نواحي مختلف بدن مي‌شوند و در صورتي كه گرفتگي‌هايي از انرژي در قسمت‌هايي از بدن به‌وجودآمده‌است، به‌رفع اين گرفتگي‌ها كمك  
حياتي كه درآن زندگي مي‌كنيم، جواهري به سوي تكامل لازم و به طرف كيفيت‌هاي الهي است. 
جواهرات مي‌توانند جسم و روح ما را درمان كنند و نيرو ببخشند. بنابراين بهتر است كه به جاي طمع ناشي از داشتن جواهرات، درزيبايي و هماهنگي آنها سكني گزينيم.
درك اين نكته حائز اهميت است كه آنچه ما داريم، فقط براي مدتي به ما به امانت داده شده‌است و همه چيز به اصل خود باز مي‌گردد. 
به نسبتي كه منيت يا نفس اماره(ايگو) را از دست مي‌دهيم، شفافيت و پرتوافشاني وجودمان بيشتر مي‌شود. با كاركردن با منشاء، مي‌توانيم به‌ديگران نيز كمك كنيم. قدرت نور يا روشن بيني در هر موجود زنده‌اي موجود است.
با استفاده از سنگ‌ها، آگاهي خود را تغييردهيد و به سلامتي كامل جسم و روح دست يابيد.

متعادل كردن اراء با قرار دادن كريستال بر روي چاكراي هفت گانه


چاكراي هفتم   (تاج سر)                                                                                  بنفش 
چاكراي ششم  (چشم سوم)                                                                            نيلي
چاكراي پنجم   (گلو)                                                                                          آبي
چاكراي چهارم  (تاج سر)                                                                                    سبز
چاكراي سوم  (ناف و سولر پلكوسوس)                                                                  زرد   
                    
  چاكراي دوم  (دستگاه تناسلي)                                                                   نارنجي
چاكراي اول  (انتهاي ستون فقرات)                                                                     قرمز  

بعد از مديتيشن روزانه و يا هفته‌اي چندبار و هربار به‌مدت بيست دقيقه تا نيم‌ساعت، انرژي‌هاي مثبت موجود در سنگ‌ها را به‌طريق زير شارژ كنيد.
در اطاق آرام و ساكتي، برروي تشك راحتي به‌طور طاقباز بخوابيد. پاها با فاصلة كمي از يكديگر برروي زمين به‌طور مستقيم و كشيده قرار گرفته‌اند. زانوها كاملا كشيده و درتماس با سطح تشك است. دست‌ها به‌موازات بدن و با فاصلة كمي به‌طور كشيده، در دوطرف بدن قرار گرفته‌اند. كف دست‌ها رو به آسمان است( اين بهترين طريق براي دريافت انرژي است‌ و اين طرز خوابيدن، بهترين فرم استراحت براي دريافت انرژي است. سعي كنيد شب‌ها نيز به همين طريق استراحت كنيد). مطابق جدول بالا، سنگ‌هاي رنگي متناسب براي هر چاكرا را، برروي چاكراي مربوطه قراردهيد. اگر تعداد سنگ‌هايتان‌‌ كافي نيست، يا سنگ‌هاي مربوط به هفت رنگ اصلي را نداريد، از هررنگي كه داريد، برروي چاكراهاي ناف، قلب و چشم سوم قراردهيد. براي بازكردن چشم سوم، از كريستال‌كوآرتز مي‌توانيد استفاده كنيد. چشم‌ها را ببنديد و بگذاريد تا هرتصويري كه به ذهنتان مي‌آيد، ببينيد. احساس خود را عقب نزنيد. نفس‌هاي عميقي بكشيد و استراحت كنيد.
هرگز كريستال را بيش از 15 تا 20 دقيقه، روي چشم سوم و بيش از 20 تا 30 دقيقه، روي بدن نگه نداريد.
پس از پايان مدت فوق، سنگ‌ها را از روي چاكراها برداريد. پنج تا ده دقيقه ديگر نيز به استراحت خود ادامه دهيد و سپس برخيزيد. آرامش، تازگي، شادابي، انرژي و سلامتي زيادي را تجربه خواهيدكرد، كه با تكرار و تمرين، جزيي از وجود شما خواهدشد. 

درمان به‌كمك كريستال‌ها
ماساژ بدن به‌كمك كريستال‌ها: هر روز به‌مدت چند دقيقه، خود را با كريستال‌‌‌‌ها ماساژ دهيد.
روش كار: ابتدا كريستال را در آبي كه در نمك دريا ريخته‌ايد، بشوييد. سپس با پارچة نخي تميز، كريستال را خشك كنيد. كريستال كوچكي را انتخاب كنيد. از كف پا شروع و با آرامي با نوك سنگ، كف پا را ماساژ دهيد. با اطراف سنگ، تمام كف پا را به‌خوبي ماساژ دهيد. تمام سطوح ساق و پاها را ماساژ دهيد. پاها را از بالا به سمت پائين، از باسن به طرف مچ پا، ماساژ دهيد. ماساژ را چند بارتكرار كنيد، به‌طوريكه تمام سطوح پاها، توسط كريستال لمس شوند. از پا شروع كرده و به‌طرف بالاي بدن، ماساژ را ادامه دهيد. براي ماساژ باسن و شكم، از حركات دايره‌اي شكل، در جهت حركت عقربه ساعت استفاده كنيد. سپس پشت را ماساژ دهيد. در مورد ستون فقرات بسيار محتاط باشيد. در صورتيكه خودتان، خودتان را ماساژ مي‌دهيد، شايد نتوانيد به برخي از نقاط پشت دسترسي داشته باشيد، ولي سعي‌تان را كرده‌ايد. سپس گردن،‌ پشت‌‌‌سر، بازوها و دست‌‌‌ها را ماساژدهيد. وقتي به منطقه اطراف ناف و سولرپلكسوس رسيديد، حركات دوراني را در جهت حركت عقربه ساعت و به‌كمك كريستال انجام دهيد. اين موجب مي‌شود كه اگر احتقاني در اين منطقه (منطقه شكم)، موجود است رفع شود. در اطراف چاكراي قلب (ميان دو سينه، كمي به‌طرف راست)، بسيار ملايم باشيد، زيرا همه ما‌ دردهايي را در اين ناحيه حمل مي‌كنيم. ماساژ را با ماساژ صورت و سرتمام مي‌كنيم. كريستال را به‌ملايمت روي پيشاني، استخوان‌هاي گونه، به‌طرف خط رستنگاه مو، روي تاج سر و پشت سرمي‌كشيم. پس از پايان ماساژ، چند دقيقه‌‌ استراحت مي‌كنيم. 
استراحت پس از ماساژ يا مديتيشن بينهايت مهم است، زيرا موجب مي‌‌شود كه خستگي‌هاي عمقي كه آزاد شده‌اند، ما را رها كنند. به‌علاوه در طي مديتيشن يا ماساژ، به‌عمق زيادي مي‌رويم و لازم است كه كم‌كم به سطح فعال بر‌گرديم. چنانچه در قبل ذكرشد، ماساژ را در اطاق آرام و ساكتي، دور از مزاحمت اهالي و ساكنين منزل انجام مي‌دهيم، سپس به‌طوريكه در قبل گفته‌شد، استراحت مي‌كنيم. درصورتيكه هوا سرد است، روي خود را با پتوي گرمي مي‌پوشانيم. چشم‌ها را مي‌بنديم. اگربه‌خواب عميقي رفتيم، خواب بسيار پرارزشي بوده‌است و به‌اين ترتيب خستگي‌هاي زيادي را كه آزاد شده‌اند، رها كرده‌ايم. به تدريج به سطح فعال برمي‌گرديم.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین