خبر
 

راههاي عملي براي رساندن نور بنفش به بدن

 

راههاي عملي براي رساندن نور بنفش به بدن
  
بيمار، در صورتيكه سنگ بنفش در دسترس نباشد به كمك نورافكن، نور را از وراء صفحه شيشه‌اي بنفشي بگذرانيد؛ به اين ترتيب طيف‌هاي بنفش را ايجاد كرده‌ايد. اين طيف‌هاي بنفش را به قسمت دردناك بتابانيد. با دريافت نور بنفش، درد عصبي قطع خواهد شد. به كمك حباب بنفش تيره‌اي، اطاق را روشن كنيد. نور بنفش ايجاد شده، بيمار را كمك خواهد كرد. بطري خالي بنفش رنگي را در معرض نور خورشيد قرار دهيد؛ استنشاق هواي درون اين بطري كه پر از نور بنفش است، به بيمار كمك خواهد كرد. درون بطري بنفش رنگي، آب، شير، نمك يا ساير مواد غذايي را بريزيد و بطري را در معرض نور خورشيد قرار دهيد. مصرف اين مواد، كه غني از نور بنفش شده است، به بيمار كمك مي‌كند. بر روي صفحه گرداني، چندين عدد سفير را قرار دهيد و با سرعت زياد بچرخانيد. اشعه بنفش را ايجاد مي‌كند، كه براي درمان از راه دور (تله‌تراپي)، مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد. در صورتي كه امواج فوق، از فرد يا تصوير او بگذرد، مقادير سرشاري از نور بنفش را به فرد منتقل مي‌كند. مي‌توانيم ساير رنگها را نيز به ترتيب فوق، ايجاد نموده، در دسترس بيمار قرار دهيم. (به تابلوي زير مراجعه شود).

وقتي بيماريهاي مزمن به بدن حمله مي‌كنند



دستگاه عصبي .اولين دستگاهي است كه مورد اصابت قرار مي‌گيرد
لنف و اسپرم دومين قسمت از بدن است كه مورد اصابت قرار مي‌گيرد.
چربي و غدد سومين قسمت از بدن است كه مورد اصابت قرار مي‌گيرد.
گوشت و عضلات چهارمين قسمت از بدن است كه مورد اصابت قرار مي‌گيرد.
مغز استخوان‌ها پنجمين قسمت از بدن است كه مورد اصابت قرار مي‌گيرد.
سيستم خوني ششمين قسمت از بدن است كه مورد اصابت قرار مي‌گيرد.
استخوان‌ها     هفتمين قسمت از بدن است كه مورد اصابت قرار مي‌گيرد.

    

اعصاب     بر اثر كمبود نور بنفش، آسيب‌پذير مي‌شوند.
لنف و اسپرم   بر اثر كمبود نور نيلي، آسيب‌پذير مي‌شوند.
چربي وغدد بر اثر كمبود نور آبي، آسيب‌پذير مي‌شوند.
گوشت و عضلات بر اثر كمبود نور سبز، آسيب‌پذير مي‌شوند.
مغز استخوان‌ها   بر اثر كمبود نور زرد، آسيب‌پذير مي‌شوند.
سيستم عصبي   بر اثر كمبود نور نارنجي، آسيب‌پذير مي‌شوند.
استخوان‌ها .بر اثر كمبود نور قرمز، آسيب‌پذير مي‌شوند


      نسبت‌ها براي تغذيه طيف‌هاي رنگي مختلف، با استفاده از جواهرات مختلف 
    

نوع رنگ نسبت‌ها نام جواهر

مادون قرمز   6789 چشم گربه catseye
قرمز 10101010 ياقوت قرمز   Ruby
نارنجي 9999 مرواريد   Pearl
زرد 8888 مرجان   Coral
سبز 7777   زمرد Emerald
آبي 6666 توپاز (ياقوت زرد)     Topaz
نيلي 5555 الماس   Diamond
بنفش 4444 سفير Sapphire
ماوراء بنفش 10987 عقيق Onyx

روش كار: 
اعضايي را كه بدرستي كار نمي‌كنند، مشخص كنيد. مشخص كنيد كه چاكراي مربوطه در چه وضعيتي قرار دارد و فعاليت آن بر چه منوال است: 
1- فعاليت زياده از حد                2- فعاليت كمتر از حد                 3- فعاليت طبيعي 
در مورد چاكراهايي كه فعاليتشان غير طبيعي به نظر مي‌رسد: آزمايش به عمل مي‌آيد، تا مشخص شود كه چه موانعي براي جريان انرژي وجود دارد. آيا اين موانع،‌ قبل از رسيدن انرژي به چاكراست يا بعد از خروج انرژي از چاكرا، مي‌باشد. در صورتي‌كه موانع قبل از چاكرا باشد: انرژي به منشاء قبلي خود، در جسم اتري، باز مي‌گردد. در صورتي‌كه موانع بعد از چاكرا باشد: غددي كه در ارتباط با چاكرا هستند، نمي‌توانند كار خود را به خوبي انجام دهند. 
تبصره: جسم اتري داراي سه كار اصلي است، كه اين سه كار در ارتباط با يكديگر هستند: جسم اتري به عنوان دريافت كننده انرژي حياتي (پرانا)، به عنوان جذب كننده پرانا و به عنوان منتقل كننده پرانا، است. چاكرا را مي‌توان بعنوان منطقه‌اي در جسم اتري در نظر گرفت كه دريافت كننده و منتقل كننده انرژي است. انرژي از منابع مختلفي دريافت مي‌گردد: از محيط اطراف؛ از آگاهي جمعي ملت؛ و از نيروهاي كيهاني قوي كه در اطراف و به دور جهان، در جريان است. تمام اين انرژيها، توسط چاكراها دريافت مي‌گردند و به محدوده مربوط به نيروي انساني انتقال داده مي‌شوند. 



امواج رنگي مورد نياز، براي تامين رنگهاي ضروري
يا خنثي كردن رنگهاي مازاد را وارد بدن نمائيد
انرژي دريافت شده از سنگهاي قيمتي، يا رنگها را كه در درمان از راه دور دريافت مي‌داريم، انرژي اوليه مي‌خوانيم. اين انرژي اوليه، وارد چاكرا مي‌شود  به انرژي ثانويه، تبديل مي‌گردد. اين عمل به طور خود به خود انجام مي‌گيرد. سرعت تغيير و تاثيرات مفيد حاصل، بر حسب شرايط فيزيكي بدن و شرايط چاكرا، تفاوت مي‌نمايد. انرژي ثانويه‌ ايجاد شده، بر روي سيستم عصبي اثر مي‌گذارد و موجب ايجاد جوابي در سيستم عصبي مي‌گردد و به اين ترتيب جواب ايجاد شده، به درون غدد داخلي كه جوابگوي فيزيكي چاكراي مربوطه هستند، اثر مي‌گذارد؛  و در نتيجه هورمون‌ها آزاد مي‌شوند و وارد جريان خون مي‌گردند؛ ودر نهايت شرايط سلامتي فرد را در هر لحظه، مشخص مي‌كنند. همچنين بايد توجه نماييم كه اگر به عنوان مثال ريه‌ها احتياج به دريافت انرژي از سنگ خاصي را دارند، انرژي را از راه چاكراي گلو، به ريه‌ها بفرستيم (چاكراي پنجم مربوط به گلو است). همچنين چاكراي پنجم، در ارتباط با عمل تنفس، گردش پرانا،‌ فعاليت مركز مربوط به تنفس در جمجمه و قسمتهاي فيزيكي مربوط به دستگاه تنفس نيز است. بنابراين درمان را به طور مستقيم بر روي چاكراي مربوطه را انجام مي‌دهيم. از طرف ديگر، بايد توجه نمائيم كه هر بيمار، فرد خاصي، با شرايط مخصوص به خود است. اگرچه به شرايط فيزيكي بيمار، جسم اتري و چاكراها توجه مي‌نمائيم، ولي عوامل متعدد ديگري نيز، بيمار را تحت تاثير قرار مي‌دهند و بر اثر تجربه، و با داشتن دانش اساسي در اين زمينه، مي‌توان به نتايج رضايت‌بخشي در زمينه درمان نائل گرديد. 


دو نكته‌اي كه در اين جا، جالب به نظر مي‌رسند:
مفيد بودن گلبول‌هاي حامل اشعه ماوراء بنفش، در درمان عفونت‌ها. 
مفيد بودن گلبول‌هاي حامل اشعه قرمز، در عفونتهاي معدي. 
بدون شك داروهاي تهيه شده از جواهرات، كه از راه خوراكي يا از راه دور مصرف مي‌شوند، نيز اثرات قابل ملاحظه‌اي را در درمان بيماريها دارند و بعنوان اسلحه برنده‌اي بر ضد بيماريها عمل مي‌كنند.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین