خبر
 

متولد هر ماهی از چه سنگی استفاده کند

 

سنگها میتوانند شما را جادو کنندو بر فعالیتهایتان تاثیر بگذارند.اگر در درستی این قضیه تردید دارید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که احتیاج به شجاعت دارید، یک تکه سنگ (حدید) با خود حمل کنید. یا اگر میخواهید عشق بین خود و همسرتان را افزایش دهید،گردنبندی از لاجورد به گردن خود بیاویزید.چون لاجورد عشق و دوستی را افزایش میدهد. هر یک از سنگهای موجود در طبیعت خواص ویژه و منحصر به فردی دارند. انرژی از امواج کیهانی عبور میکندو به واسطه سنگهایی که بر گردن آویخته اید به نحوی با بدن شما در تماس قرار میگیرد. علاوه بر این دانشمندان بر این باورند که هر سنگ با متولدین ماه خاصی ارتباط بیشتری دارد.و میتواند برای درمان بیماریها یا متعادل کردن قوای روحی او مثمر ثمر باشد.
 

1) فروردین:
الماس،یکی از گران قیمت ترین و زیباترین سنگهای موجود در طبیعت با متولدین فروردین ارتباط بیشتری بر قرار میکند.این سنگ اعتماد به نفس را افزایش میدهد.و احساس شکست ناپذیری را در انسان تقویت میکند.الماس یکی از قدیمی ترین سنگهای موجود در طبیعت میباشد که خاصیت تصویه کنندگی دارد.مخصوصا بر روی کارکرد کلیه ها و مثانه اثر مثبتی میگذارد.در ضمن کارایی و اثر سنگهای دیگر را نیز افزایش میدهد.در ضمن این را به خاطر بسپارید که متولد هر ماهی که هستید افزودن الماس به گردنبند خود را از یاد نبرید.

2) اردیبهشت:
سنگ متولدین این ماه زمرد است.زمرد از زمانهای بسیار دور برای سنگ درمانی به کار می رفته است.یکی از مهمترین خواص این سنگ این است که روح و جسم را با هم متعادل میکند.این سنگ بر روی تیروئد و تصلب شرائین اثر میگذارد و در مورد بیمارانی که پارکینسون دارند و یا به صرع مبتلا هستند روند درمان را بهبود می بخشد.زمرد فشار خون و بیماری قلبی را نیز کنترل میکند.
در زمان گذشته برای درمان بچه های کوچک زمانی که به تب مبتلا میشدند مورد استفاده قرار می گرفته است.این سنگ ادراکات شهودی را افزایش می دهد و در ایجاد نبوغ تا ثیر دارد.کسانی که مدیتیشن و یا یوگا کار میکنند اعتقاد دارند وقتی که زمرد به همراه دارند زودتر به تمرکز می رسند.

3) خرداد
سنگ اختصاصی متولدین خرداد ماه مروارید است.به مروارید داروی جادوئی نیز می گویند.این سنگ روی اعصاب وکلیه عضلات اثر مثبت می گذارد و بیماریهای ناشی از کمبود کلسیم را بر طرف می کند.مروارید نیروی حیات را افزایش می دهد و ضد اضطراب عمل می کند.علاوه بر آن همراه داشتن مروارید باعث می شود قوه ابتکار شما بهتر عمل کند و خلاقیتتان را افزایش می دهد.

4) تیر
سنگ متولدین نخستین ماه تابستان (گارنت) است که به رنگ تیره و شبیهه یاقوت قرمز در طبیعت دیده می شود.گارنت سنگ حامی مسافرینی است که با کشتی سفر می کنند.
این سنگ برای استحکام دیواره های سرخرگ،تقویت چشم،و درمان سرطان در مراحل اولیه آن کارایی دارد.اثرات این سنگ میان زنان بیشتر نمایان میشود.گارنت بیماریهای زنانگی را بهبود می بخشد و بر درمان اختلالات قاعدگی اثر مثبت می گذارد.

5) مرداد
پریدوت و اونیکس سنگهای متولدین این ماه هستند.اونیکس سنگی شبیه عقیق است که به رنگ سیاه یافت می شود.این سنگ برای درمان اعتیاد مورد مصرف دارد.به نظر می رسد از آنجا که اونیکس اعتماد به نفس و دلگرمی را افزایش می دهد از گرایش افراد به سوی اعتیاد می کاهد.
اونیکس روی سیاه رگها و مفاصل اثر مثبت می گذارد و از لحاظ روانی موجب ازدیاد هماهنگی روحی انسان می شود.

6) شهریور
یاقوت کبود سنگ متولدین شهریور ماه است.این سنگ دارای خاصیت شفا بخشی است و روی سلولهای پوست،مو و ناخن خیلی تاثیر می گذارد.یاقوت کبود از ریزش مو جلو گیری می کند و سیستم عصبی را بهبود می بخشد.این سنگ درد را کاهش می دهد و برای بیماریهای مزمنی مثل رماتیسم اثر مثبت می گذارد.علاوه بر آن برای درمان سر گیجه و جلو گیری از خونریزی زخم ها به کار می رود.

7) مهر
متولدین مهر ماه می توانند.از سنگهای مونستون و او پال استفاده نمایند.مونستون چندین رنگ دارد،سفید مایل به آبی ،مایل به سبز و مایل به صورتی .مونستون سنگی است که روی اختلالات هورمونی خیلی تاثیر مثبتی دارد.به خصوص شیر مادران را افزایش می دهد.این سنگ روی تیروئید هم اثر مثبت دارد و باعث می شود موانع احساسی شخص از بین برود.
اوپال از خانواده عقیق است و سنگی است که در کشور استرالیا به دست می آید.این سنگ روی التهامات روده و معده موثر است.و بر جریان خون نیز تاثیر می گذارد.از این سنگ به طلسم خوشبختی نیز نام برده شده است.در گذشته مرسوم بوده است که از اشخاص مبتلا به افسردگی،در خواست می کردند به اوپال سیاه نگاه کنند.چون اعتقاد داشتند این کار افسردگی آنها را از بین می برد.

8) آبان
سیترین و یاقوت قرمز سنگهای متولدین این ماه است.یاقوت قرمز برای بیماریهای ویروسی و اپیدمی،همچنین درمان تب مفید است.این سنگ بی حسی و رخوت را از بین برده و از زایمان زودرس جلوگیری می کند.
یاقوت قرمز ایمنی بدن را افزایش می دهد و از لحاظ روانی هم باعث رهایی از وابستگیهای روانی می شود. از زمان قدیم متداول بوده که به زوجهای جوان توصیه می شده است که این سنگ را برای وفای بیشتر به شریک زندگی خود به گردن بیاویزند.

9) آذر
سنگ متولدین این ماه فیروزه می باشد.از سنگ فیروزه به عنوان سنگ حامی یاد شده است.معروف است که در اروپا خلبانان و مهمانداران هواپیما برای ایمنی در سفر از فیروزه استفاده می کنند.چون این سنگ از سقوط جلوگیری می کند.
فیروزه بر روی عملکرد نادرست کبد اثر می گذارد و قدرت و سوی چشم را افزایش می دهد.فیروزه ضد افسردگی است،و باعث نشاط می شود.و التهابات پوستی را فرو می نشاند.

10) متولدین دی
متولدین دی ماه سنگ مخصوص به خود ندارند.اما در عوض همه سنگها با تمام خواصشان برای آنها مفید است.پس متولدین این ماه آزاد هستند که هر سنگی را که دوست دارند برای خود انتخاب کنند.

11) متولدین بهمن
آماتیست،سنگ کریستالی بنفشی که به اضطراب پایان می دهد سنگ متولدین بهمن ماه است. این سنگ ضد اضطراب و کابوس است و برای کسانی که بد خواب هستند یا مدام کابوس می بینند توصیه شده است.
تجربه نشان داده است که افراد مضطرب وقتی آماتیست به همراه دارند به آرامش می رسند.

12) متولدین اسفند
متولدین آخرین ماه سال با مرجان پیوند بر قرار می کنند.مرجان از گیاه دریایی به دست می آید و از رنگ قرمز پر رنگ تا گل بهی و صورتی یافت می شود.
چون منشاء آن کلسیم است روی بیماری استخوانها به خصوص راشیتیسم تاثیر مثبت می گذارد. مرجان برای استحکام دندانها مفید است و انعطاف پذیری را هم تقویت می کند.
متولدین اسفند که به راحتی نمی توانند خود را با محیط وفق بدهند با همراه داشتن مرجان می توانند بر این ضعف فائق آیند

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین