خبر
 

سنگ فلورایت فلوئوريت

- انرژی های سنگ فلورایت دارای اثرات شفا بخشی زیر است:

درمان آقایان مبتلا به بیماریهای رماتیسم، کلیوی و سردردهای شدید و مزمن

درمان انواع بیماری ها

خارج نمودن انرژی های منفی و جایگزین نمودن انرژی های مثبت

درمان آقایان مبتلا به بیماریهای رماتیسم، کلیوی و سردردهای شدید و مزمن

- نباید خانم ها از این سنگ استفاده نمایند چرا که انرژی های این سنگ ، سیستم مدارات و حرکت آنها را در بدن خانم ها دچار اختلال می نماید.

- طریقه استفاده:

مقداری خاک نرم باغغچه را با کمی شیر گوسفند و یا بز مخلوط نموده تا به صورت خمیر درآید. سپس یک قطعه سنگ فلورایت را به مدت ده دقیقه داخل این خمیر بگذارید و پس از آن سنگ را خارج نموده و خمیر را بر روی محل درد قرار دهید. سنگ را نیز با آب سرد شسته و بر روی یکی از چاکراهای 5،4 و یا 6 بگذارید، پس از گذشت بیست دقیقه خمیر را دور ریخته و سنگ فلورایت را درون مقداری مخلوط آب و نمک و شن ( خاک) بگذارید تا نیروی درمانگر آن برای استفاده در دفعات بعد حفظ گردد.

توصیه می شود از این روش فقط به هنگام درد استفاده نمایید.

- درمان انواع بیماری ها

- طریقه استفاده:

یک قطعه سنگ فلورایت را به مدت ده دقیقه در آفتاب بر روی خاک قرار داده و سپس آن را بر روی چشم سوم بیمار بگذارید و پس از گذشت دو دقیقه، فرد درمانگر می بایستی به مدت ده دقیقه به بیمار انرژی بدهد.

در این مدت فرد دیگری می بایستی مقداری آرد سبوس دار گندم و پودر لیمو ترش و چند قطره آب لیمو شیرین را مخلوط نموده و با کمی آب بصورت خمیر در آورد و یک قطعه سنگ فلورایت را به مدت پنج دقیقه داخل خمیر گذاشته و بلافاصله پس از اتمام انرژی دادن فرد درمانگر، سنگ را خارج نموده و خمیر را بر روی محل درد قرار دهد.

این روش جهت درمان انواع بیماریها مفید است به شرط آنکه ارتعاشات انرژی های فرد درمانگر با ارتعاشات امواج بدن بیمار هم فاز باشد و همچنین درمانگر دارای انرژی های قوی و به رنگ « آبی متمایل به سبز» باشد. مدت درمان نیز باید حداقل پنج روز متوالی بوده و این روش روزی یک بار هنگام ظهر تکرار گردد.

خارج نمودن انرژی های منفی و جایگزین نمودن انرژی های مثبت

- توصیه:

افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، دیابت و تنفسی، از لمس نمودن و نزدیک کردن این سنگ به حوزه ی امواج مغناطیسی بدن خویش اجتناب نمایند چرا که باعث تشدید بیماری آنها می شود.

- نکته:

این سنگ دارای نیرویی است که از قدرت برهم زدن انرژی های مغناطیسی اجسام ( مخصوصا" میوه و سبزیجات) برخوردار است.

جهت محافظت مواد خوراکی از آلودگی به انرژی های مضر ، باید سنگ فلورایت( خصوصا" زرد ) را از آنها دور کنید.

بهتر است این سنگ همیشه درون مقداری آب نمک و شن (خاک) قرار داشته باشد تا هم انرژی های درمانگر سالم باقی بمانند و هم انرژی های منفی را به محیط اطراف منتقل نکنند.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین