خبر
 

درمان با زمرد

 

سنگ زمرد با وجود مدارات و ذرات و انرژِی های درمانی جهت درمانهای زیر مفید می باشد:

- درمان بیماری های عصبی ، اختلالات روانی ، افسردگی ، اضطراب

- تثبیت انرژی درمانگر بر روی بیمار

- درمان بی خوابی و کم خوابی و آرامش بخشیدن به افراد

- درمان انواع دردهای معده

- درمان بیماری های عصبی ، اختلالات روانی ، افسردگی ، اضطراب

- طریقه استفاده :

یک قطعه سنگ زمرد را به مدت بیست و چهار ساعت داخل هاله ی بیمار ( بر روی بدن ) درون یک تکه پارچه ی نخی سفید رنگ قراردهید . این عمل با توجه به ظرفیت هاله ی اطراف بدن افراد ، به مدت پنج الی ده روز اثر گذار خواهد بود . جهت درمان قطعی ، می بایستی سنگ بمدت دو ماه دائما نزد بیمار باشد تا درمان به طور کامل انجام شود .

- تثبیت انرژی درمانگر بر روی بیمار

- طریقه استفاده :

یک قطعه سنگ زمرد را بر روی چشم سوم بیمار قرار داده و فرد درمانگر به انرژی دادن بپردازد . سپس سنگ را بر روی محل درد و یا بیماری گذاشته و دوباره درمانگر انرژی درمانی کند .

درمان بی خوابی و کم خوابی و آرامش بخشیدن به افراد

- طریقه استفاده :

یک قطعه سنگ زمرد را به مدت ده دقیقه بر روی چشم سوم خویش قرار دهید . سپس آن را با آب سرد بشویید تا انرژی های منفی جذب شده به سنگ خارج گردد . چنانچه بی خوابی شما مربوط به سیستم مغزی باشد ، این روش مفید می باشد و در صورتی که بیماری بر اثر فکر و خیال و ... باشد ، قابل استفاده نیست .

- درمان انواع دردهای معده

- طریقه استفاده :

هنگام درد ، یک قطعه سنگ زمرد را داخل مقداری آب جوشیده به مدت پنج دقیقه حرارت دهید و پس از سرد شدن ، یک لیوان از آب را بنوشید . چنانچه دچار زخم معده و یا ورم معده نباشید ، این روش به سرعت اثر می کند . همچنین قبل از استفاده از سنگ آن را کاملا ضد عفونی و شستشو نمایید تا عاری از میکروب گردد . این نوع آب درمانگر را همیشه به صورت تازه تهیه کنید تا موثر باشد .

- توصیه:

توصیه می شود افراد مبتلا به دیابت و چربی خون ، از تماس با سنگ زمرد اجتناب کنند ؛ چرا که برای آنها مضر است و باعث تشدید و تثبیت بیماری می شود . این سنگ حتی نباید با هاله ی چنین افرادی تماس داشته باشد . همان طور که می دانید ، چنانچه یک بیماری تثبیت شود ، دیگر درمان نخواهد شد.( توضیحات بیشتر را می توانید در کتاب « انرژی درمانی و بیماری ها » از همین نویسنده مطالعه کنید).

- نکته:

1) نیروی مخصوص درمان افراد عصبی و روانی (شدید)

آزاد نمودن این انرژی مضر بوده و به سختی انجام می شود .

2) هاله ی آتشین و کاملا قرمز رنگ زمرد :

این هاله تحت تا ثیر نیروی قبل قرار می گیرد و دارای 20 سانتیمتر ارتفاع است . چنانچه به این سنگ مدتی تمرکز کنید ، آن را به رنگ قرمز به همراه کمی رنگ آبی و یا سرمه ای و یا بنفش در قبل از هاله مشاهده خواهید کرد . البته رنگ هاله همیشه قرمز بوده و گاه درجه ی روشنی و یا تیره بودن آن تغییر می کند .

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین