خبر
 

انتخاب کریستال مناسب

 

هیچ قاعده ای برای انتخاب کریستال وجود ندارد، کریستالی که انتخاب می کنیدممکن است بزرگ،کوچک، طبیعی، تراش خورده، صاف یا رنگی باشد. غریزه شما را در انتخاب کریستالتان یاری می کند. همواره از شهودتان استفاده کنید اگر به احساستان اعتماد دارید مطمئن باشید که کریستالی که به سمتش رفته اید، درست همانی است که در این لحظه از زندگی باید داشته باشید.

به نصایح دیگران گوش نکنید، این که یک سنگ برای کسی احساسی خوب به ارمغان می آورد دلیل این نیست که برای شما نیز مفید باشد. از غریزه خودپیروی کنید.

اگر کریستالی برای شما کاربرد دارد، احساس جذب آنی نسبت به آن پیدا می کنید.مثل وقتی که غریبه ای را می بینید و بلافاصله به او واکنش نشان می دهید، چه مثبت، چه منفی. نمی توانید با واژه های منطقی و عقلانی این حس را توصیف کنید، اما کاملا حس می کنید که این فرد با شما همخوانی دارد یا نه. همین احساس را با سنگ خواهید داشت. همه کریستالها با فرکانسهایی خاص مرتعش می شوند، درست مانند انسان

کریستالهایی که جذبتان می کند همانهایی هستند که هم فرکانس شمایند و همانها نیز بیشترین فایده را در این مرحله خاص برای شما دارند.

یافتن کریستال تجربه ای اعجاب آور و لذت بخش است، چه آنرا از فروشگاهی تهیه کنید یا در جنگل و کوهستان پیدایش کنید یا آنرا هدیه بگیرید.

فکر نکنید که کریستالهایی که شما را یافته اند و امروز در دست شما هستند، همواره اثرشان را حفظ می کنند. گاهی اوقات کریستال ها را باید از خودتان دور کنید. اگر احساس می کنید که سنگی را باید به دوستی بدهید ، از حس خود پیروی کنید، زیرا در این حالت کریستال کار خود را با شما تمام کرده است، پس بگذارید با عشق و اشتیاق به دست دیگری برسد. کریستال دیگری به سرعت شما را پیدا خواهد کرد.هرگز به سنگی نچسبید زیرا آنرا از دست خواهید داد.

این تجربه ای عمومی است. اگر چنین چیزی اتفاق افتاد ناراحت نشوید،چون این حالت نشانه این است که سنگ کارش را در مورد شما انجام داده است و حالا زمان آن رسیده که هر دوی شما حرکت کنید.

 هنگام تماس با سنگها ممکن است حالات زیر را تجربه کنید .

هنگام تماس با سنگها ممکن است حالات زیر را تجربه کنید، این نشانه آن است که سنگ با شما ارتباط برقرار کرده است، به یاد داشته باشید که در سنگ قسمتی از آگاهی و شعور هستی نهفته است که می توان با آن ارتباط برقرار کرد.

گرمایی که از کریستال ساطع می شود .

انرژی سرد .

انفجار ناگهانی انرژی که به شارژ الکتریکی می ماند .

گزگز انگشتان .

ارتعاش یا پالس .

احساس نوعی دانش درونی .

احساس تمامیت و تعادل .

موج گرمایی که بدنتان را گرم می کند .

گرما در قلب .

حس عمیق عشق.

عطری که از کریستال به مشام می رسد .

رنگها و هاله ای که کریستال را احاطه کرده اند.

درخششی که از کریستال ساطع می شود .

حس رطوبت در دستان .

این حس که کریستال توجه شما را جلب می کند یا برایتان شانس می آورد .

هیجان ناگهانی در هنگام دیدن و لمس کردن سنگ .

احساس حمایت و داشتن یک تکیه گاه .

میل به خندیدن یا احساس نشاط و سرور درونی .

احساس اینکه قبلا هر چه رشته بودید پنبه شده .

حس داشتن افکار روشن .

پیچیدن صداهایی در گوش .

تغییر تنفس .

احساس اینکه گمشده ای را پیدا کرده اید .

احساس گزگز در پیشانی هنگام نزدیک کردن سنگ به آن .

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین