خبر
 

تهيه عصاره جواهرات

سنگ مورد نظر را به مدت چند ساعت، يا يك شب، در ليوان آب قرار دهيد؛ انرژي سنگ به آب منتقل مي‌شود. اگر در منطقه‌ي پاك و طبيعي خارج از شهرهاي بزرگ زندگي مي‌كنيد، براي كسب انرژي بيشتر، آب را در معرض نور خورشيد قرار دهيد.
عصاره حاصل به طريق فوق، مانند عصاره حاصل از گياهان، داراي قدرت درمان‌كننده بسيار است و بر روي سلامتي كل بدن، اثر مي‌گذارد. 
خصوصيات درمان‌كننده برخي از عصاره‌هاي حاصل از جواهرات به‌ شرح زير است:
1-     عصاره زمرد: آشاميدن عصاره‌ي اين جواهر، فراواني و سلامتي را براي فرد به ارمغان مي‌آورد.
2-     عصاره ياقوت قرمز: آشاميدن عصاره ياقوت سرخ، موجب تصفيه و تقويت قلب مي‌شود. از عصاره‌ي ياقوت سرخ، براي درمان دردهاي گوارشي نيز استفاده مي‌شود.
3-     عصاره الماس و كريستال كوارتز: آشاميدن آن‌ها، موجب بهبود عمومي، حفاظت فرد و رسيدن به روشن بيني مي‌شود.

عصاره خورشيد
در صورتي‌كه در مناطق پاك و طبيعي خارج از شهرهاي بزرگ زندگي مي‌كنيد، مي‌توانيد از عصاره خورشيد كه حاوي قدرت موجود در نور خورشيد است، استفاده كنيد. مصريان باستان جواهرات را در ظرف آب به روشي كه درموارد فوق ذكر شده، قرار مي‌دادند.
گاه نيز ظروف فوق را در معرض نور خورشيد قرار مي‌دادند تا از انرژي حاصل از نور خورشيد نيز، به ‌طور همزمان استفاده كنند.
گاهي اوقات نيز، ظروفي را از سنگ‌هاي قيمتي مانند عقيق، لپيس لازولي، مالاكايت يا يشم تهيه مي‌كردند و با نگه‌داشتن آب در اين ظروف، عصاره‌هاي حيات ‌بخشي را به‌دست مي‌آوردند. ما نيز مي‌توانيم با استفاده از اين روش‌ها، به تهيه آب‌هاي شفابخش و انرژي بخش اقدام كنيم.
با قرار دادن سنگ‌هاي قيمتي خود در معرض خورشيد، آن‌ها را شارژ كنيد.

اهميت ارتباطات در زمينه درمان       
در زمينه درمان، توجه به وجود ارتباطات بين شفادهنده، شفاگيرنده(بيمار) و سنگ‌هايي كه به ‌منظور درمان مورد استفاده قرارمي‌گيرند، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. همكاري سه عامل فوق، موجب ايجاد درمان مي‌شود.
درصورتي‌كه درمان‌كننده و درمان‌گيرنده(بيمار)، هر دو از موانع شخصي، يا آنچه كه آن‌ها را از يكديگر مجزا مي‌كند، بگذرند، ارتباط واقعي بين آن‌ها برقرار مي‌شود؛ اين امر موجب خواهد شد كه بيمار اجازه دهد، تا نيرو در او جريان يابد. درزمينه درمان، ايجاد هماهنگي و همكاري بين بيمار و درمان‌كننده، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است؛ هرچه درمان‌كننده و بيمار، نسبت به مسائل گشاده‌تر و پذيرنده‌تر باشند، نتيجه بهتري از درمان عايد مي‌شود. وجود دو عامل اطمينان و پذيرندگي، موجب موفقيت درمان مي‌شود.
نتايج بسيار متعدد، كوچكترين شكي را باقي نمي‌گذارند كه سنگ‌ها، رنگ‌ها و كريستال‌ها بسيار پرقدرت‌اند. همين ايمان و اعتقاد به كريستال‌ها و سنگ‌هاي قيمتي موجب مي‌شود كه به ‌عنوان درمان‌كننده، انتقال دهنده يا كانالي براي درمان، احساس قدرت كنيم.
سنگ‌هاي قيمتي، ماموريت زيبا و با هدفي را در زمينه بهبود بيماري‌ها و درمان دردها به ‌عهده دارند و اين ماموريت را با قدرت مشعشع نوري كه در خود دارند، به ‌خوبي به انجام مي‌رسانند و بر تمام سطوح هستي ما كار مي‌كنند.
دليل رنج كشيدن ما چيست؟ ما قادر نيستيم به زندگي خود روشني ببخشيم. ديدن سنگ‌هاي مشعشع بر روي بدن تجربه سحرآميز و فوق‌العاده‌اي است. سنگ‌ها را بر روي بدن قرار دهيد و فقط شاهد باشيد كه چگونه رسالت خود را به انجام مي‌رسانند.
نحوه كار سنگ‌ها بر اين اساس است كه انرژي‌ها را در بدن جابه‌جا مي‌كنند و مناطق گرفتگي و احتقاق را مي‌گشايند و دردهايي را كه در مراكز مختلف(چاكراهاي مختلف، از قبيل چاكراي قلب، چاكراي گلو و غيره)‌ حبس شده‌اند، آزاد مي‌كند و بي‌قراري و ترسي را كه در چاكراي سوم موجود است، آرام مي‌كنند.

نحوه درمان با سنگ‌ها 
براي كاركردن با سنگ‌ها، ابتدا مطمئن شويد كه بيمارتان در وضعيت راحتي است. برخي از افراد، با لباس بسيار تنگ يا ناراحتي مراجعه مي‌كنند؛ يا لباسشان از رنگ‌ها و اجناسي است كه از نظر سلامتي، چندان جالب نيست. ابتدا از بيمارتان خواهش كنيد كه در اطاق جداگانه‌اي كه مخصوص اين كار در نظر گرفته‌ايد( يا قسمتي از اطاق، كه آن را به كمك پرده سفيد رنگي مجزا كرده‌ايد)، لباس خود را عوض كند و لباس سفيد و گشادي را كه براي اين كار در نظر گرفته‌ايد بپوشد. و پس از پايان كار، آن‌ها را شسته و در معرض آفتاب قرار دهيد تا ضدعفوني شود و ارتعاشات دريافت شده از بيمار، به فرد بعدي منتقل نشود.
شما نيز مي‌توانيد به سليقه خود لباس‌هاي گشاد و سفيد رنگ يا لباس‌هاي مردانه‌ي نخي و سفيد رنگي را كه به آساني قابل شستشو است، تهيه كنيد. جلوي لباس، در ضمن كار بسته خواهد شد، بنابراين سايز‌هاي بزرگ و گشاد براي اين منظور بسيار مناسب است.


•    ابتدا با بيمار، مديتيشن از طريق تنفس را انجام مي‌دهيم و به اين ترتيب وحدتي بين ما ايجاد مي‌شود. در اين مرحله، چندين نوع تكنيك تنفس را قبل از شروع درمان، به اتفاق بيمار، انجام مي‌دهيم: ابتدا، تكنيك تنفس آهنگ‌دار را همراه با مديتيشن كه كاربرد عميقي دارد انجام مي‌دهيم، در ضمن دم، نور سفيد و پرانا  را در نظر مي‌آوريم. در ضمن بازدم، خستگي، افكار منفي و قديمي در مورد گذشته را از وجود خود به بيرون مي‌فرستيم. 
•    سپس از حركت‌هاي بدني، براي آزاد كردن انقباضات استفاده مي‌كنيم. درضمن اين حركات، اعضاي بدن را حركت داده، موجب انبساط عضلات بدن مي‌شويم(در اين زمينه انجام حركت‌هاي يوگا بسيار مفيد است). 
•    دوباره تكنيك‌هاي تنفسي آرام را انجام مي‌دهيم. اين تكنيك‌هاي تنفسي آرام، هماهنگي و تعادل را براي فرد (بيمار)‌، به ارمغان مي‌آورند و موجب آرامش فرد مي‌شوند.
•    سپس با فرد(بيمار)، به سكوت مي‌رويم و در خاتمه، دعايي را كه به ‌منظور تشكر از زنده بودن خود تهيه كرده‌ايم، به‌ اتفاق فرد(بيمار) مي‌خوانيم.
•   سپس در حالي‌كه بيمار استراحت مي‌كند و چشم‌هاي خود را بسته است و در حالي‌كه توجه بيشتري را بر روي منطقه اطراف قلب گذاشته‌ايد، بدن بيمار را با ماساژ ملايمي آرامش و تسكين بخشيد.
بايد به خاطر سپرد كه دست‌ها ادامه‌اي از قلب، منبعي از مغناطيس درماني و كانالي از نور هستند.
•    پس از آرام نمودن بيمار، از پاندول كريستالي خود استفاده مي‌كنيم تا گرفتگي‌ها و احتقاق‌ها، در سطح بدن و چاكراها را مشخص كنيم.
•    براي يافتن گرفتگي‌ها و احتقان‌ها، در سطح بدن و چاكراها گاه به طريق زير عمل مي‌كنيم: 
در حالي‌كه بيمار به ‌صورت طاقباز استراحت مي‌كند و دستهايش را به حالت آزاد در دو طرف بدن رها كرده، كف دست‌هايش براي گرفتن انرژي باز و رو به آسمان است و پاهايش نيز با زانو‌هاي صاف و كشيده بر روي زمين قرار گرفته است.
شما نيز با چشم‌هاي بسته در كنار او قرارگرفته‌ايد و كف دست‌هايتان را با فاصله‌اي بر روي قسمت‌هاي مختلف بدن و چاكراهاي او به حركت درمي‌آوريد. اگر گرفتگي‌هايي در قسمت‌هاي مختلف بدن و چاكراها موجود باشد، احساس گرما يا كدورت خواهيد كرد.
گاه روش استفاده از پاندول كريستالي ترجيح داده مي‌شود، زيرا بيمار مي‌تواند حركت پاندول را ببيند و گرفتگي در بدن و چاكرا را مشاهده كند. استفاده از پاندول كريستالي براي يافتن گرفتگي در بدن و چاكراها، به ايجاد اطمينان و ارتباط بين بيمار و درمان‌كننده نيز كمك مي‌كند.
•    اگرچه انتخاب سنگ را از روي غريزه و حس ششم انجام مي‌دهند، ولي بايد از راهنمايي‌هايي كه درگذشته در اين زمينه و در رابطه با سنگ‌هاي مناسب براي هر چاكرا، توضيح داده ‌شده، نيز پيروي كرد و در نتيجه رنگ و سنگ را مي شست و خشك كرد. سپس آن را بر روي بدن قرار داد. در اين مورد از چاكراي اول شروع مي‌كنيم. در انتها سنگ‌ها را بر روي صورت و چشم سوم(چاكراي ششم)‌، قرار مي‌دهيم. اغلب انسان‌ها، فشردگي‌ها و انقباض‌هاي زيادي را در مناطق آرواره، گونه‌ها و پيشاني انباشته‌اند؛ به‌اين جهت قرار دادن سنگ‌ها بر روي صورت، توصيه مي‌شود.
•    ضروري است كه سنگ‌ها را قبل و بعد از استفاده و درمان بشوييم؛ به‌اين ترتيب از انتقال ارتعاشات، از يك بيمار به بيمار بعدي، جلوگيري كرده‌ايم، زيرا سنگ‌ها ارتعاشات بيمار را به خود جذب مي‌كنند.
همچنين اگر پس از شستن و خشك كردن، سنگ‌ها را در معرض نور خورشيد قرار دهيم، سنگ‌ها غني از طيف‌هاي مربوط مي‌شوند و اثرات بهتري را ارائه خواهند داد.
•    گاهي ضروري است تا از بيمار درخواست شود كه قبل از درمان، دوش بگيرد. شستن دستها را هميشه به بيمار توصيه مي‌كنيم و خود نيز دستها را قبل از شروع درمان مي‌شوييم؛ به اين ترتيب زمينه بهتري براي درمان ايجاد و نتايج چشمگيرتري عايد مي‌شود. 
•    سنگ‌ها را به مدت20 تا 30 دقيقه بر روي بدن(چاكراها) قرار مي‌دهيم و اين مدت، برحسب هر بيمار و عكس‌العمل‌هاي او متفاوت است.
هرگز در طي درمان با سنگ‌ها، بيمار را تنها رها نكنيد؛ در طول مدتي كه سنگ‌ها بر روي بدن(چاكراها) قرار دارند، در كنار بيمار باقي بمانيد؛ به‌اين ترتيب عكس‌العمل‌هاي فيزيكي بيمار را نيز ملاحظه خواهيد كرد.
اگر در طي درمان، سنگي از روي بدن به پايين بيفتد، ممكن است مفهوم آن چنين باشد كه سنگ كار خود را انجام داده است؛ به ‌اين جهت نبايد سنگ را دوباره به جايش برگردانيد.
پس از مدتي كار در زمينه درمان با سنگ‌ها، با نحوه كار سنگ‌ها بيشتر آشنا خواهيد شد و پيام‌هاي مختلفي را در اين زمينه دريافت مي‌كنيد، كه برايتان روشن‌تر خواهد بود و شكي برايتان باقي نخواهد ماند كه نحوه كار سنگ‌ها به، چه‌ صورت است.
•    ممكن است براي برخي از خوانندگان جالب باشد كه بدانند، ابتدا بر روي كدام قسمت از بدن كار مي‌كنيم. 
در بيشتر مواقع از بيماران درخواست مي‌شود كه به‌ طور طاقباز استراحت كنند و بر روي سمت رو، كار مي‌كنند. به اين ترتيب بيمار نيز مي‌تواند در صورت تمايل نحوه كار را مشاهده كند.
با اين همه اگر در طي ماساژ به گرفتگي‌هاي زيادي در قسمت پشت واقف شويم، يا بيمار از دردهاي زيادي در منطقه پشت شكايت داشته باشد، سنگ‌ها را بر روي پشت قرار خواهيم داد. برخي از خوانندگان ممكن است به‌ طور غريزي احساس كنند كه بايد بر روي پشت بيمار كار كنند.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:29
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین