خبر
 

انگشترهای هفت گناه کبیره_قسمت اول

 

چندی پیش یکی از طراحان خوش ذوق جواهرات به نام استفان وبستر ((Stephen Webster  مجموعه زیبا و تحسین بر انگیزی به نام هفت گناه کبیره (Seven Deadly sins) را به نمایش گذاشت. 
این مجموعه شامل 7 انگشتر با گوهر های مختلف است که هر یک از آنان، نمادی برای یک  معصیت محسوب می شود. این گناهان شامل تکبر  (Pride)، طمعکاری  (Greed)، شهوت  (Lust)، حسادت  (Envy)، خشم (Wrath)، شکم پرستی (Gluttony) و تنبلی  (Sloth)است که این طراح خلاق جواهرات، هر کدام از این گناهان را با توجه به ماهیت آن با ترکیبی زیبا از سنگهای قیمیتی تراش و با استفاده از طلا روی هر انگشتر نمایش داده است.
این طراح جواهرات درباره قیمت این انگشترها گفته است که هرکدام بین 15 تا 98 هزار یورو قیمت دارند و البته از هرکدام فقط 7 عدد تولید خواهد شد.
 
1- طمع:
این انگشتر که از طلای 18 عیار ساخته شده است به شکل پشته هایی از سکه های طلا است که بر روی هر کدام قطعه ای الماس سفید کار شده است.
 
2- تنبلی:
گوهر روی این انگشتر توپاز آبی (Blue Topaz) است که به زیبایی تراش داده شده است. در چهار سمت این گوهر از پایه هایی استفاده شده است که با الماس سفید تزئین شده و در زیر آن گوهری بسیار زیبا به مشابه تشکی مخملی استفاده شده است. متاسفانه جنس این جواهر زیبا و متفاوت تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است. در نهایت بخش اصلی حلقه نیز از طلا 18 عیار زرد با نقشی ظریف مشابه کنده کاری های اشرافی انتخاب شده است که نهایت شکوه، ثروت و کاهلی را به سبک زندگی پادشاهان قدیمی یاد آور می شود.
 
نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین