خبر
 

بررسی آماری موسسات جواهرسازی براساس گنجایش و منطقه

 

گنجایش یک Business‌ به صورت‌های مختلف می‌تواند تعریف شود. مثلا براساس میزان فروش سالانه یا کالای حمل‌شده، درآمد خالص یا ناخالص سالانه، میزان سرمایه یا تعداد کارمندان. در بررسی‌های آماری کانادا معمولا تعریف براساس تعداد کارمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک شرکت تولیدی در صورتی‌که کمتر از ۱۰۰ کارمند داشته‌باشد کوچک درنظرگرفته می‌شود در حالی‌که برای شرکت خدماتی آن تعداد حداقل ۵۰ نفر کارمند است. بیشتر از این تعداد و تا تعداد ۵۰۰ کارمند، شرکت متوسط درنظرگرفته می‌شود.

در جدول زیر تعداد موسسات جواهرسازی که کارمند تحت استخدام خود دارند براساس اندازه برای استان‌ها و مناطق مختلف کانادا آورده‌شده‌است.

فهرست موسسات جواهرسازی در کانادا

این فهرست بر اساس شرکت‌های ثبت‌شده در اطلاعات داده‌های سایت Strategies تهیه شده‌است. این سایت کلیه شرکت‌ها، موسسات و کارگاه‌های جواهرسازی را در کانادا گردآوری کرده‌است که به‌صورت الفبایی فهرست شده‌است. برای مشاهده این فهرست به همراه کلیه مشخصات هریک از این موسسات شامل آدرس، تلفن، فکس، Email،اسم مدیر یا مدیران، نوع فعالیت، گنجایش شرکت، نوع تولیدات و اطلاعاتی در مورد بازار فعالیت هریک از این موسسات در کشورهای مختلف می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید.

www.itc-canada.com/jewellery/ccc.htm

با مراجعه به این سایت می‌توانید به اطلاعات جامعی درمورد هریک از موسسات فعال در رشته جواهرسازی در کشور کانادا دسترسی پیدا کنید.

سایت strategies (http://strategies.ic.gc.ca) این سایت مربوط به وزارت صنایع کانادا است.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین