خبر
 

چه ساعتی برای سال نو خریداری کنیم

اگر به فكر هدیه خریدن برای عزیزی هستید یا می‌خواهید پس از یك سال سخت به خودتان هدیه بدهید، نگاهی به مچ دست‌تان بیندازید و زمان را به زیبایی هر چه تمام‌تر به دستان‌تان هدیه دهید. سعی كنید هنگام خرید ساعت، هوشمندانه‌تر عمل كنید تا یك ساعت مناسب و زیبا روی دست‌تان به مانند ستاره‌ای بدرخشد. 






 
اگر به دنبال كیفیت هستید 

كاترپیلار: از سال 1998 شركت كات در زمینه تولید ساعت با دیگر رقبای بازار ساعت وارد كار با دیگر كشورها شد كه از ابتدای سال 1380 به‌صورت جدی‌تری فعالیت خود را با كشور ایران با محصولات متنوع اسپرت- ورزشی و جوان‌پسند شروع كرد. ویژگی كه این مارك را نسبت به دیگر مارك‌های رقیبش متمایز می‌كند، استفاده از مواد تركیبی است كه متشكل از استیل خالص پلی‌كربنات و سیلیكون در رنگ‌های متنوع و زنده با طراحی قوی است. كیفیت بالای این محصولات از مشخصات كاملا برجسته این مارك است. 
 




 
كاشت نگین روی استیل 

زنانه رویال: همیشه استفاده از سنگ در تولید زیورآلات رواج داشته است اما كاشت نگین روی بدنه استیل بسیار كار مشكلی است. سال‌های گذشته این امر غیرممكن بود ولی با توجه به پیشرفت تكنولوژی امروزه بسیاری از ساعت‌ها  به‌خصوص زنانه با تزئین‌هایی مثل نگین، سنگ و... عرضه می‌شوند. معمولا ساعت‌های نگین‌دار نسبت به دیگر ساعت‌ها قیمت بالاتری دارند به‌خصوص اگر بدنه ساعت هم طلایی باشد. 



 



 
اگر به دنبال ظرافت هستید

ماوی: ساعتی زیبا و سبك، برای بانوانی كه خواستار ظرافت و زیبایی در یك محصول هستند، طراحی شده است. بدنه استیل ضد‌زنگ با روكش طلایی و به كار گرفتن نگین‌های با كیفیت بالا كه در برابر ضربه مقاوم هستند، خود گواه خاص بودن این ساعت است. 
 




 
آمدن از اسپانیا 

ویسروی: این برند در كشور اسپانیا طی سال‌های 2008 تا 2011 شهرت جهانی یافته و استانداردهای متعدد و بین‌المللی در حوزه كیفیت ساخت و طراحی با استیل را در رزومه افتخارات خود دارد. وسیروی در زمینه تبلیغات بین‌المللی نیز پا را فراتر از سایر رقیبان نهاده است و از سال 1997 میلادی با اسپانسرینگ چهره‌های ماندگار اسپانیایی زبان كارنامه درخشانی بر جای گذاشته است. 
 




 
تركیب زیبایی با كیفیت 

هوگو باس: تلفیقی از زیبایی و كیفیت با بدنه استیل ضد‌حساسیت و شیشه ضد‌خش كه در برابر ضربه مقاوم است. این مدل ساعت سوئیسی با 2 نوع طراحی نگین‌دار و ساده در رنگ‌بندی متنوع كه با سلیقه‌های مختلف همخوانی دارد، عرضه شده است.  
 




 
مجموعه‌ای از برلیان

كریستینا: ساعت بسیار زیبای سوئیسی با طراحی زیركانه و مدرن كه از انواع برلیان شناسنامه‌دار كه دارای برش گرد بوده برای زینت دادن ساعت استفاده شده است.  این نوع برش برلیان یكی از بهترین و مهم‌ترین برش‌ها در دنیای جواهرات است كه علاوه بر آن، طراح در صفحه ساعت از صدف 2 لایه استفاده كرده است. این مدل ساعت در 2مدل پر نگین با 66 برلیان و كم نگین با 24برلیان با 2 نوع بند فلزی و چرمی با رنگ‌بندی متنوع موجود است. 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین