خبر
 

عجیب‌ترین وسیله‌های پوشیده از الماس

الماس یکی از زیباترین و همچنین گرانترین جواهرات دنیا است که از آن در موارد خاص استفاده می شود و همچنین ارزش بسیار زیادی دارد ولی گاهی اوقات برخی دست به کارهای عجیبی می زنند. 

برخی از شرکت ها و یا افراد ثروتمند که علاقه خاصی به الماس دارند گاهی اوقات کارهای جالبی انجام می دهند و وسیله های عجیبی را با الماس تزئین می کنند. این وسیله ها از اسکلت تا یک خودروی سواری هستند.

جمجمه انسان    




هنرمندی به نام "دامین هریست" چندی پیش با استفاده از بیش از 2000 هزار الماس یک جمجمه انسان را با الماس تزئین کرد تا یکی از عجیبترین جواهرات دنیا را درست کرده باشد. این طراح 35 ساله برای این جمجمه نزدیک به 20 میلیون دلار خرج کرده بود. این استخوان ها گفته می شود برای یک مرد اروپایی در صده 1700 بوده است. قیمت نهایی این جمجمه نزدیک به 101 میلیون دلار برآورد شد.

ماشین اسباب بازی
 


یکی دیگر از وسایل بسیار عجیبی که تا به حال از الماس درست شده است یک خودروی اسباب بازی کوچک است. این خودرو با استفاده از 2700 الماس آبی ساخته شده و همچنین در بدنه آن از طلای سفید نیز استفاده شده است. این اسباب بازی که لقب گران ترین را نیز به همراه دارد نزدیک به 72 هزار پوند به فروش رسید.

هندزفری 
 


چندی چیش یک شرکت جواهرات در اقدامی جالب هندزفری هایی را با الماس پوشاند و برای فروش در یک مزایده قرار داد. این هندزفری ها با الماس های مختلف از صورتی و زرد گرفته تا نایاب ترین الماس ها پوشانده شده بود و البه قیمت هر کدام آن ها فرق می کرد. قیمت این هندزفری ها از 3500 تا 80 هزار دلار اعلام شد.

مرسدس بنز
 


در سال 2008 مرسدس بنز دست به اقدامی جالب زد و یک مدل SL550 را که تماما با الماس پوشیده شده بود را رونمایی کرد. البته هیچگاه اصل یا بدل بودن این الماس ها مشخص نشد اما به نظر می رسید که تمامی آن الماس های واقعای نباشند. این خودرو با قیمت 4.8 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده بود و عده ای نیز به همین علت الماس های آن را تقریبا تقلبی میدانند.

شطرنج 
 


یکی از سرگرمی های بسیار جذاب که نیاز به هوش و مهارت بالایی دارد شطرنج است. برخی از طرفداران این سرگرمی خاضرند به هر محوی منحصر به فردترین شطرنج را داشته باشند. "چارلز هولاندر" یکی از همین افراد است که البته سررشته ای هم در الماس دارد و به همین علت تواسنته است یک صفحه شطرنج کامل از الماس درست کند. این شطرنج نزدیک به 10 میلیون دلار قیمت دارد و تنها مهره شاه آن نزدیک به 200 گرم وزن دارد چرا که با طلا و 146 الماس نایاب درست شده است.

 

 

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین