خبر
 

معرفی مجموعه جدید ساعت های جواهر نشان پیاژه

 

Piaget Ca، یکی از برند های شناخته شده در دنیای جواهرات و ساعت های لوکس است که در سال 1874 توسط Georges Piaget تاسیس شد. در طول 138 سال فعالیت، محصولات این شرکت به عنوان نمادی از کالاهای لوکس، با چاشنی خلاقیت و توجه به جزئیات شناخته می شوند حالا این ساعت ساز سوئیسی یکبار دیگر جواهرات، مد و مکانیزم های مدرن را در قالب 3 ساعت ظریف مزین به سنگ های قیمتی به نمایش گذاشته است.
 
 
به منظور ساخت این ساعت که با تلفیق طرح ها کلاسیک و مدرن پدید آمده است،به زمانی بالغ بر 150 ساعت زمان نیاز است. این قطعه هنری که از 277 الماس تشکیل شده است چشم هر خانمی را به خود خیره میکند.الماس های به کار رفته برای زینت بخشیدن به این ساعت منحصر بفرد،به روش baguette-cut تراش داده شده اند.
 
این ساعت که به نام تقویم ابدی امپراطور  شهرت یافته است، علاوه بر تاریخ، روزهای هفته و زمان 2 شهر مختلف را نمایش می دهد. بدنه این شاهکار طراحی از طلای 18 عیار ساخته شده است که با 18 الماس baguette-cut و 380 الماس brilliant cut تزئین شده است.
 
این ساعت متفاوت، حاصل بیش از 700 ساعت طراحی و 325 ساعت گوهرتراشی است و باریکترین ساعت مکانیکی جهان نیز محسوب می شود که با جواهر تزئین شده است. این ساعت شامل 1194 الماس تراش خورده از نوع brilliant Cut و baguette cut است و در صفحه آن 8 یاقوت سیاه که نوعی یاقوت بسیار بسیار کمیاب است به کار برده شده اتد تا اوج هنر جواهر تراشی را در ساخت یک ساعت بی نظیر یادآور شوند. Piaget Caهنوز قیمت این ساعت های فوق العاده را اعلام نکرده است.
 
نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین