خبر

روند افزایشی قیمت طلا ادامه دار نخواهد بود

تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری مک کواری تاکید کردند که افزایش اخیر قیمت جهانی طلا موقتی و زودگذر خواهد بود و سرمایه گذاران بین المللی همچنان نگران افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا هستند.  به گزارش پایگاه اینترنتی بولیون دسک، موسسه سرمایه گذاری مک کواری اعلام کرد: افزایش قیمت طلا در روزهای گذشته تحت تاثیر برخی نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی جهان و تاخیر احتمالی تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره بوده است. بر اساس این گزارش تصمیم چین برای کاهش ارزش یوان و افت شاخص سهام این کشور نیز تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است ولی به نظر می رسد این روند صعودی کاملا موقتی و زود گذر خواهد بود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی ، سرمایه گذاران بین المللی همچنان نگران اقدام احتمالی فدرال رزرو در افزایش نرخ بهره هستند و این مساله موجب کاهش بیشتر قیمت طلا خواهد شد.

موسسه مک کواری همچنین پیش بینی خود نسبت به قیمت جهانی طلا را در سه ماه سوم و چهارم امسال را تغییر داده است. بر این اساس میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه سوم امسال به 1110 دلار خواهد رسید و این رقم برای سه ماه پایانی نیز به 1090 دلار خواهد رسید.

نویسنده: ادمین سیستم
پنجشنبه 5 شهریور 1394 ساعت 18:00
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین