خبر

ارزش دلار در برابر يورو کاهش يافت

با توجه به آنکه حامیان مالی یونان در حال گفتگو برای اختصاص بسته مالی سومی به این کشور هستند، ارزش یورو در برابر دلار، در معاملات روزسه شنبه افزایش یافت.  به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و 9 سنت و 68 واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری بیشتری است. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و 9 سنت و 54 واحد پایه یک سنت بود. ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 136 ین بود.ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به 135 و 82 صدم یک ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 124 ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به 123 و 99 صدم ین بود.

شینیا هارویی کارشناس ارز در شرکت خدمات ارزی و مالی نومورا سکیورتیز در این باره می گوید اگرچه ارزش یورو در برابر دلار در معاملات امروز افزایش یافت اما به طور کلی عوامل فشارزا وکاهشی از جمله نگرانی درباره آینده اقتصادی منطقه یورو ، بر واحد پول اروپا سنگینی می کند.

به عنوان مثال، امروز اعلام شد تولیدات کارخانه ای در یونان آنچنان کاهش یافته است که در تاریخ فعالیت های اقتصادی این کشور بی سابقه بوده است.

منبع: نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 21:08
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین