خبر

بمبئی مرکز جدید تحویل طلا در بورس کالای هند

بورس ملی کالایی و مشتقه هند، بمبئی را به فهرست مراکز تحویل بازار آنلاین Gold Now اضافه کرد.بورس ملی کالایی و مشتقه هند مرکز تحویل طلای معامله شده در بازار آنلاین Gold Now را در شهر بمبئی راه اندازی کرد. این بورس اعلام کرد که مرکز تحویل بمبئی در ۲۷ جولای فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. بازار آنلاین Gold Now که در ماه گذشته افتتاح شده است، طلای بازیافت شده در پالایشگاه های مورد تایید بورس را مورد معامله قرار داده و هدف از راه اندازی این بورس کاهش وابستگی به واردات این محصول می باشد.

مدیرعامل بورس ملی کالایی و مشتقه هند در این باره گفت: " بازار ملی آنلاین Gold Now ، تلاشی در جهت ایجاد یک اکوسیستم است که با استانداردهای ملی برابری می کند. با راه اندازی این پلت فرم در بمبئی، ما امیدواریم که بتوانیم در بهبود کارایی صنعت محلی شمش طلا و جواهرات قدمی را برداریم."

بازار آنلاین Gold Now، قراردادهای سلف شمش های طلا در وزن های یک کیلو و صد گرمی را در ۶ مرکز با تحویل روزانه عرضه می کند.

شایان ذکر است که در حال حاضر مراکز تحویل بمبئی، حیدرآباد، احمدآباد، چنای و دهلی فعال بوده و مرکز تحویل جایپور نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

منبع: نویسنده: ادمین سیستم
چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 15:28
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین