خبر

تحولات بازار نشان می دهد قیمت طلا قادر به حفظ روند صعودی نیست

تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری فیلیپ فیوچرز تاکید کرد که تحولات اخیر بازارهای بین المللی نشان می دهد که طلا در شرایط کنونی قادر به حفظ روند صعودی نخواهد بود. به گزارش رویترز، سرمایه گذاران بین المللی منتظر برگزاری نشست فوق العاده امروز رهبران اروپایی برای بررسی اوضاع یونان هستند. بر اساس این گزارش بحران مالی و بدهی یونان نتوانسته است موجب افزایش قیمت جهانی طلا شود. هووی لی تحلیلگر ارشد موسسه فیلیپ فیوچرز تاکید کرد که تحولات اخیر یونان نشان می دهد که بازار در شرایطی نیست که طلا بتواند روند صعودی خود را حفظ کند. نوسانات قیمت طلا نشانگر این واقعیت است که تقویت ارزش دلار فشار زیادی را بر بازار فلزات گرانبها وارد کرده است.

وی افزود: در شرایط کنونی تقاضای سرمایه گذاری برای طلا با افت محسوسی روبرو شده و این مساله به ضرر قیمت طلا بوده است. یک تاجر طلا در بازار سیدنی نیز تاکید کرد که دستیابی به هرگونه توافقی بر سر بحران یونان می تواند قیمت طلا را به زیر 1150 دلار برساند.

ادوارد میر تحلیلگر موسسه اف سی استون نیز تاکید کرد که هرگونه حرکتی به سوی توافق یونان ثابت خواهد کرد که قیمت های کنونی طلا موقتی خواهد بود.

نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 16 تیر 1394 ساعت 16:47
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین