خبر

برگزاری اولین همایش ملی مهارتی کارآفرینی صنعت طلا و جواهر ایران

سایت طلا: اولین همایش ملی مهارتی کار آفرینی فنی حرفه ای صنعت طلا و جواهر ایران فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 به گزارش سایت طلا، نخستین همایش ملی مهارتی کار آفرینی فنی حرفه ای صنعت طلا و جواهر ایران با هدف توسعه همکاریها بین سازمان فنی حرفه ای و بخش طلا و جواهر، و  تقدیر از کارآفرینان و هنرجویان فردا چهارشنبه در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

منصور نامدار زندی نایب رئیس اتحادیه تولدیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا ضمن اعلام این مطلب گفت: در این همایش طی تفاهمنامه ای بین سازمان فنی وحرفه ای و صنعت طلا و جواهر ارتباط این دو بخش گسترش یافته و زمینه همکاری آنان توسعه می یابد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و اشتغالزایی در صنف طلا و جواهر افزود: در این همایش از کارآفرینان برتر، آموزشگاههای فعال، وهمچنین از پیشکسوتان و تولیدکنندگان مطرح تقدیر خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه تولدیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با اشاره به اهمیت کار اطلاع رسانی و رسانه در این صنف نیز گفت: در این همایش بخشی هم به رسانه اختصاص داده شده و از سه رسانه برتر در صنف طلا و جواهر تقدیر و تشکر خواهد شد.

گفتنی است، اولین همایش ملی مهارتی کار آفرینی فنی حرفه ای صنعت طلا و جواهر ایران فردا چهارشنبه، از ساعت 14 الی 17 در خیابان طالقانی، ساختمان 254، طبقه دهم اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران ، برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: نویسنده: ادمین سیستم
سه شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 16:30
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین