خبر

پیش بینی کشتی آرای از ثبات نسبی طلا تا پایان هفته جاری

محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران و اتحادیه کشوری با یادآوری کاهش 5 هزار تومانی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازارهای داخلی به تبع افت نرخ طلا در بازارهای جهانی از ثبات نرخ طلا تا پایان هفته جاری خبر داد.وی با تاکبد بر افت قیمت جهانی طلا، گفت: در 2 روز گذشته اکثر شاخص‌های اقتصادی مهم دنیا خصوصا نرخ بیکاری در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا بهبود یافته که این مهم باعث رشد ارزش دلار و در نتیجه کاهش قیمت طلا شد. کشتی آرای ادامه داد: افزایش خرید و فروش طلا در بازارهای جهانی به نسبت سه شنبه هفته گذشته به کاهش حدود 30 دلاری قیمت جهانی طلا منجر شده است.

تا پایان هفته بازار طلا دیگر کاهشی نخواهد داشت

وی با بیان اینکه در نتیجه کاهش نرخ جهانی طلا شاهد افت نرخ سکه در بازارهای داخلی هستیم، تصریح کرد: قیمت سکه در 2 روز گذشته در بازارهای داخلی در پی روند افزایشی که در هفته های گذشته پیدا کرده بود،حدود 5 هزار تومان کاهش یافته است.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه در بازارهای داخلی کاهش 5 هزارتومانی هر قطعه سکه مشهود است،گفت: در ادامه باتوجه به اینکه بازارهای داخلی از امروز کار خود را آغاز می کنند،مسلما همین کاهش در قیمت ها مشهود خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور، یادآور شد: تا پایان هفته بازار طلا دیگر کاهشی نخواهد داشت.

منبع: نویسنده: ادمین سیستم
یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:09
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین