خبر

کیتکو: قیمت جهانی طلا هفته آینده کاهش خواهد یافت

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که اکثر کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی هفته آینده با کاهش روبرو خواهد شد.  در حالی که اکثر کارشناسان اقتصادی در نظرسنجی کیتکو نیوز اعلام کرده اند که قیمت طلا طی هفته آینده با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد ولی خوانندگان کیتکو پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش همراه خواهد شد. بر اساس این گزارش نتایج نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز نشان می دهد که از 351 خواننده 170 نفر معادل 48 درصد اعلام کرده اند که قیمت طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت، 117 نفر معادل 33 درصد نیز تاکید کرده اند که قیمت طلا کاهش می یابد و 64 نفر معادل 18 درصد نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا بدون تغییر خواهد بود.

در نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و فعالان بورس وال استریت نیز مشخص شده است که از 19 کارشناس 9 نفر معادل 47 درصد به کاهش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند. 6 کارشناس اقتصادی معادل 32 درصد نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا با افزایش بیشتری همراه خواهد شد و 4 کارشناس معادل 21 درصد نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا بدون تغییر خواهد بود.

این گزارش حاکیست، نظرسنجی هفته گذشته کیتکو درستی پیش بینی خوانندگان را اثبات کرد به طوری که هفته گذشته 51 درصد خوانندگان به کاهش قیمت طلا در هفته ای که گذشت رای داده بودند.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1174 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی به 1170 دلار کاهش خواهد یافت.

انتشار گزارش هفته آینده وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ بیکاری طی ماه آوریل تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا در روزهای آتی خواهد داشت.

پیتر هاگ تحلیلگر ارشد کیتکونیوز تاکید کرد که بدتر شدن اوضاع اقتصادی آمریکا می تواند به نفع قیمت طلا تمام شود. اگر وضعیت اقتصادی آمریکا بدتر شود و آمارها نیز نشانگر این مساله باشد، ارزش دلار کاهش خواهد یافت و این مساله به نفع قیمت و تقاضای طلا خواهد بود.

جفری نیکولس دیگر کارشناس اقتصادی نیز گفت: قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1175 تا 1225 دلار در نوسان خواهد بود.

نویسنده: ادمین سیستم
یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 10:34
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین