خبر

هنوز فرصت مناسب برای خرید طلا نیست

یک تحلیلگر برجسته اقتصادی تاکید کرد که با توجه به بررسی تحولات بازارهای جهانی هنوز فرصت مناسبی برای خرید طلا فراهم نشده است. به گزارش پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، جیم راجرز تحلیلگر ارشد اقتصادی تصریح کرد که طلا ظاهرا در مسیر دلخواه خود حرکت می کند، برخی اوقات با نوسانات ارزش دلار تغییر می کند و برخی اوقات نیز توجهی نیز به نوسانات دلار ندارد. بر اساس این گزارش وی افزود: سرمایه گذاران بین المللی هنوز باید منتظر فرصت مناسبی برای خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار باشند. به نظر من علی رغم انتشار آمارهای ناامید کننده در خصوص وضعیت اقتصادی چین، این کشور همچنان در مسیر رشد و رونق قرار دارد. من هنوز امیدوارم که بهبود اوضاع اقتصادی چین و رشد تقاضای این کشور به نفع قیمت طلا تمام شود.

این کارشناس اقتصادی گفت: گرچه بازارهای بین المللی همچنان منتظر روشن شدن وضعیت بحران مالی و بدهی یونان و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا است ولی به نظر من هنوز فرصت مناسبی برای خرید طلا فراهم نشده است.

قیمت جهانی طلا بار دیگر تحت تاثیر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص کاهش چشمگیر تعداد مدعیان بیکاری طی هفته گذشته با افت زیادی روبرو شده و به مرز 1180 دلار رسیده است.

نویسنده: ادمین سیستم
جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 18:17
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین