خبر

افزایش قیمت بنزین تاثیری در نرخ بیمه‌نامه‌ها ندارد/خسارات اعتراضات بنزینی پرداخت می‌شود

رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه افزایش قیمت حامل‌ها در کوتاه‌مدت ممکن است اثر افزایش قیمتی داشته باشد ولی طبق بررسی‌های انجام شده در صنعت بیمه اثر مهم و قابل توجهی نخواهد داشت؛ گفت:دستور ارزیابی خسارات ناشی از اعتراضات بنزینی صادر شده است.

اقتصاد آنلاین-صبا نوبری؛ غلامرضا سلیمانی در نشست خبری در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی گفت: موضوع اصلی در بحث بیمه به حمل و نقل باری برمی‌گردد که کامیون‌هایی هستند که از گازوئیل استفاده می‌کنند و افزایش قیمت بنزین به آن‌ها ربطی ندارد.
وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال اعتراضات صورت گرفته برای اصلاح قیمت بنزین و آسیب‌هایی که به همراه داشت، دستور ارزیابی خسار ت را صادر کردیم، خاطرنشان کرد:بخشی از  خسارات مربوط به ساختمان بانک‌ها بوده که یا پول‌های داخل آن آتش گرفته است یا پول‌هایی به سرقت رفته است، این خسارات ارزیابی و پرداخت می‌شود زیرا در مقابل آشوب و آتش‌سوزی بیمه هستند.

رییس کل بیمه مرکزی درباره خودروهایی که در جریان اعتراضات اخیر آسیب دیدند نیز تصریح کرد: فقط خودروهایی که در بیمه‌نامه آنها ذکر شده باشد،  خسارت دریافت می‌کنند.

 این خبر در حال تکمیل است...

منبع:
سه شنبه 28 آبان 1398 ساعت 10:03
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین