خبر

افزایش ۱.۵ برابری ترافیک دیتا در اربعین امسال / ۵ میلیون دقیقه مکالمه در پیک ترافیک ارتباطات بین ایران و عراق

مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای از تعامل خوب اپراتورها و شرکت زیرساخت برای اشتراک گذاری اطلاعات پایشی شبکه ارتباطی به منظور افزایش کیفیت ارتباطات در ایام اربعین امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ارتباطات، اسماعیل رادکانی مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای، درباره ترافیک دیتای مبادله شده در ایام اربعین، گفت: ترافیک دیتای مبادله شده در ایام اربعین امسال به نسبت سال گذشته رشد 150 درصدی (1.5) برابری داشته است.

وی درباره مشترکین رومر( دارندگان سیم کارت ایرانی در عراق) نیز افزود: میزان پیامک های ارسالی از ایران به زوار ایرانی داخل عراق نیز رشدی 150 درصدی (1.5) برابری را نشان می دهد.

رادکانی تصریح کرد: تعداد مشترکین رومر دیتا نیز نسبت به اربعین سال گذشته به میزان 140 درصدی(1.4) برابری افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در تمام اپراتورها این درصدها با کمی نوسان در همین حدود بوده است، افزود: در پیک ترافیک مکالمات نیز به رقم 5 میلیون دقیقه مکالمه در شبانه روز در حجم مکالمات وارده و صادره رسیدیم.

اسماعیل رادکانی مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای، با تاکید به اینکه وضعیت شبکه ارتباطی از پایداری خوبی برخوردار است، گفت: اربعین امسال پیک ترافیک از سال های گذشته زودتر اتفاق افتاد و شبکه ارتباطی تقریبا  از پیک ترافیک خود در این ایام عبور کرده است.

وی با بیان اینکه، کیفیت ارتباطات به صورت 24 ساعته از طرف اپراتورها و شرکت زیرساخت پایش می شود، افزود: با تعامل خوبی که بین اپراتورها و شرکت زیرساخت ایجاد شده، تمام اپراتورها و شرکت زیرساخت اطلاعات پایشی خود را به اشتراک می گذارند تا بتوانند کیفیت ارتباطات را در حد مطلوبی نگه دارند.

منبع:
چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت 15:32
notification

آیا مایلید از نوسانات بازار آگاه شوید؟

دریافت هشدار در نوسانات قیمت طلا، سکه، دلار، اونس، نفت، بورس و بیت کوین